Loikkaa: valikkoon, hakuun

Voiko asiakkaille lähettää palautekyselyjä?

Versio hetkellä 30. lokakuuta 2024 kello 13.11 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset)
(ero) ← Vanhempi versio | Nykyinen versio (ero) | Uudempi versio → (ero)

Haluaisin lähettää asiakkailleni palautekyselyn käynnin jälkeen. Onko se mahdollista?

Ajoitetut tehtävät -toimintojen avulla asiakkaille voidaan lähettää ajastettuja viestejä. https://ohje.ajas.fi/index.php?title=Ajoitetut_teht%C3%A4v%C3%A4t

  • Voit siis ajastaa tehtävän, jossa käynnin jälkeen asiakas saa sähköpostiviestin, jonka sisällön voit laatia viestipohjaan.
  • Tähän sopiva valmis hakupohja on "Asiakkaat joilla markkinointilupa sähköpostilla ja käynti viimeisen X päivän aikana"

Ajas-järjestelmässä ei toistaiseksi ole palautekyselyyn ja erityisesti vastausten keräämiseen ja analysointiin tarkoitettuja toimintoja. Näihin on tulossa lisäkehitystä myöhemmin.

  • Suosittelemme, että otatte käyttöön jonkun kolmannen osapuolen palautteen keräämiseen tarkoitetun työkalun. Jos sen avulla voi luoda geneerisen linkin, mikä johtaa kyselylomakkeelle (Ajas-järjestelmän ulkopuolella) tällaisen linkin voitte lisätä Viestipohjaan.
  • Linkki tulee olla yleinen ja kaikille sama.