Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Testisivu” versioiden välillä

(Rooleihin liittyvät säännöt ja selitteet)
Rivi 479: Rivi 479:
 
|-
 
|-
 
| style="height:50px; width:350px; text-align:left;" |'''Asiakkaan henkilökohtaisten tietojen luku'''  
 
| style="height:50px; width:350px; text-align:left;" |'''Asiakkaan henkilökohtaisten tietojen luku'''  
|Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa.
+
|Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa. Migratoitu uusiin oikeuksiin: Näytä lahjakortit, Asiakkaan potilastietojen luku, Asiakkaan käyntien luku.
 +
|-
 +
| style="height:50px; width:350px; text-align:left;" |'''Asiakkaan henkilökohtaisten tietojen muokkaus'''
 +
|Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa. Migratoitu uusiin oikeuksiin: Lahjakorttien muutokset, Asiakkaan potilastietojen muokkaus, Asiakkaan käyntien muokkaus.
 
|-
 
|-
 
| style="height:50px; width:350px; text-align:left;" |'''Työvuorot (hallintalomake)'''  
 
| style="height:50px; width:350px; text-align:left;" |'''Työvuorot (hallintalomake)'''  
Rivi 485: Rivi 488:
 
|-
 
|-
 
| style="height:50px; width:350px; text-align:left;" |'''Muut toiminnot, jotka eivät ole rajattavissa'''  
 
| style="height:50px; width:350px; text-align:left;" |'''Muut toiminnot, jotka eivät ole rajattavissa'''  
|Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa.
 
|-
 
| style="height:50px; width:350px; text-align:left;" |'''Asiakkaan henkilökohtaisten tietojen muokkaus'''
 
 
|Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa.
 
|Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa.
 
|-
 
|-

Versio 10. kesäkuuta 2020 kello 11.26


Poistettiin lääkärilomakkeelta

Vanhat potilaskertomukset ja vanhat SV 120 -lomakkeet

  • Potilaskertomukset, jotka on tehty ennen 15.11.2019 ja jotka oli liitetty käyntiin toimivat kuten ennenkin ellei niitä muokata. Tekstiin aikanaan lisätty ICD-koodi tulostuu edelleen vanhan käynnin SV 120-lomakkeelle.
  • Jos vanhaa potilaskertomusta on tarve muokata, myös ICD-koodit on haettava uudelleen. Tämän jälkeen ne tulostuu muokatusta potilaskertomuksesta uuden ohjeen mukaan.
  • Alla olevassa kuvassa on esimerkki siitä, miltä vanha potilaskertomus näyttää.

Icd-koodin-lisaaminen3.jpg


1) Potilaskertomuksen päivämäärä (vanha).
2) Vaikka tekstikenttiin on lisätty ICD-koodeja, yksikään niistä ei näy valittuna. Tätä ei tarvitse muuttaa.
3) Vanhasta käynnistä tulostettaessa, SV 120 -lomakkeelle tulostuu tälle lomakkeelle ylimmäksi lisätty koodi, vanhan toimintatavan mukaisesti.

Integrointi nettisivuille

Vanha sisältö:
Nettiajanvarauksen asiakasnäkymän voi sijoittaa omalle webbisivulle upotuskoodia käyttämällä. Alla olevat koodit ovat esimerkkejä, joissa "OMA_TUNNUS" tarkoittaa oman Ajas-tilin "lid-tunnusta". Oman tilin upotuskoodi löytyy valmiina kopioitavaksi seuraavista paikoista:

  • Tilausvahvistuksesta, jonka olet saanut sähköpostiin heti Ajas-tilauksen tekemisen jälkeen
  • Ajas Touchin Asetukset -sivulta, Ulkoasun asetukset -välilehdeltä kohdasta Liitä asiakasnäkymä kotisivuillesi. Katso myös Ulkoasun asetukset.


Asiakasnäkymän integrointi kotisivuillenne. Esimerkki sivu: | Demo ajanvaraus

<div id="ajas-ajanvaraus"></div>
<script type="text/javascript" src="https://nettivaraus5.ajas.fi/iframe.php?lid=OMA_TUNNUS"></script>

Asiakasnäkymän linkin lisääminen kotisivuillenne:

 
<a href="https://nettivaraus5.ajas.fi/ajanvaraus.php?lid=OMA_TUNNUS" target="_blank">Ajanvaraus</a>





Tapahtumaloki - UKK - kuvat

Tähän tulee parempi otsikko.

Ajanvarauksen asetus: Automaattiset muistutukset pitää olla kytketty asentoon Kyllä.


Tapahtumaloki1.jpg

Tapahtumaloki2.jpg

Tapahtumaloki3.jpg

Laskuista

Mieti sopiva otsikko.

Case:

  • Allu Asiakas, 2 käyntiä 30.9. ja 1.10., Yritysmaksaja maksaa 70%, Maksaa itse 30 %, Maksaa itse jälkilaskutuksen kautta koontilaskulla.
  • Essi Asiakas, 2 käyntiä 30.9. ja 1.10., Yritysmaksaja maksaa 70%, Maksaa itse 30 %, Maksaa itse kassalla.


Kysymykset:

Miksi Statusmerkinnät erilaiset? Merkintä viittaa asiakkaan oman maksettavan osuuden tilaan
Tiedosto:Vapautetut-kaynnit-lista.jpg

Miksi Statusmerkinnät erilaiset? Mietitään vielä
Tiedosto:Laskutetun-vapautettu-kaynti.jpg
Tiedosto:Kateisasiakkaan-vapautettu-kaynti.jpg


Kaynti-laskutusasiakas.jpg

Kaynti-kateisasiakas.jpg

Koontilasku-335-yritys.jpg

Koontilasku-336-asiakas.jpg

Maksut-asiakas.jpg


Koontilasku-335-yritys-vapautettu3009.jpg

Koontilasku-336-asiakas-vapautettu3009.jpg

Vapautetut-kaynnit-lista.jpg

Laskutetun-vapautettu-kaynti.jpg

Kateisasiakkaan-vapautettu-kaynti.jpg





Asiakkaat -toimintojen ohje-sivut: Asiakkaat

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Recall-varaus

  • Asiakkaalle voi tehdä varauksen, jolla hänet kutsutaan uusintakäynnille vaikkapa 12 kk kuluttua.
  • Varauksen vahvistuviestin lähettäminen tapahtuu joko automatisoidusti, heti varauksen teon jälkeen tai manuaalisesti, tarkastellen vaikkapa viikottain tai kuukausittain seuraavan kuun kalenterissa olevia recall-varauksia.
  • Varausmuistutukset lähtevät samalla tavalla kuin normaalivarauksissa, eli varausasetusten määrittelemällä tavalla.
  • Recall-varaus poikkeaa normaalivarauksista jonkin verran. Sen käytön päävaiheet ovat:
  1. Asiakaspalvelija tekee varauksen Ajas Touchissa ja merkitsee varauksen olevan Vahvistamaton recall-varaus.
  2. Varauksesta lähtee asiakkaalle varausvahvistus asiakaspalvelijan valitsemalla tavalla.
  3. Jos nettivaraus on käytössä, asiakas voi itse vahvistaa asiakaspalvelijan tekemän recall-varauksen.
  4. Jos nettivarausta ei ole käytössä, asiakaspalvelija poistaa Ajas Touchissa varauksen "Vahvistamaton recall-varaus" -statuksen.
recall



Recall-varaus1.jpg

Recall-varauksen tekeminen varausnäkymässä
1) Oikea-klikkaus varauksen päällä avaa toimintoja. Rastita kohta: "Vahvistamaton recall-varaus".
2) Tähtimerkki ilmestyy varauksen päälle. Tähtimerkkiä käytetään myös näkymän kahdessa muussa lisätoiminnossa. Hiiren vieminen merkin päälle näyttää mitkä vaihtoehdot on rastitettu päälle.


Recall-varaus2.jpg


Recall-varauksen tekeminen varauslomakkeella
1) Klikkaa kynän kuvaa varauslomakkeen yläosassa ja rastita kohta "Vahvistamaton recall-varaus".
2) Kun rasti on asetettu paikalleen, sama teksti näkyy nyt varauslomakkeen yläosassa.
3) Voit valita ja hallita manuaalisesti lähetetäänkö varauksen tekemisestä/muutoksesta vahvistusviesti asiakkaalle. Huom: Jos haluat, että asiakas vahvistaa varauksen itse asiakasnäkymässä, hän tarvitsee vahvistusviestin ja siinä olevan varausnumeron.
4) Voit valita ja hallita manuaalisesti lähetetäänkö varauksesta muistutusviesti asiakkaalle toimipisteen ajanvarauksen asetusten mukaisesti.


Recall-varaus3.jpg


Jos nettivaraus on käytössä, asiakas voi vahvistaa recall-varauksen asiakasnäkymässä, kohdassa Omat varaukset. Varaus haetaan varauskoodilla, jonka hän on saanut varausvahvistuksessa. Jos kirjautuminen on käytössä, varausta voi hakea myös nimellä.
Huom: NV5 Asiakasnäkymä on päivitettävä uusimpaan versioon. Ottakaa tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluun.

1) Varaus vahvistetaan klikkaamalla "Vahvista recall-varaus".
2) Asiakas voi myös peruuttaa varauksen.
3) Varauksen peruutusta varten asiakkaan on syötettävä oma sukunumi tähän kenttään.

Jos nettivarausta ei ole käytössä, asiakaspalvelija poistaa Ajas Touchissa varauksen "Vahvistamaton recall-varaus" -statuksen ottamalla rastin pois.

Recall-varauksen viestit

  1. Vahvistus varauksen teon yhteydessä.
  2. Vahvistus myöhemmin valittuna ajankohtana.
  3. Muistutusviestit




XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Asiakasnäkymän asetukset
Asiakkaan kirjautuminen Vaadi asiakkaan kirjautuminen nettivarauksen asiakasnäkymään
Yrityksen nimi Nettivarauksen asiakasnäkymässä näkyvä nimi
Asiakasnäkymän markkinointiluvan valintaruudut Näyttää tai piilottaa tektiviesti- ja sähköpostimarkkinoinnin lupavalinnan nettivarauksessa


Vahvistukset ja muistutukset
Liitä iCalendar tiedosto asiakkaan sähköpostiviestiin iCalendar tiedosto mahdollistaa helpon tavan, jolla asiakkaat voivat lisätä tulevan varauksen tiedot suoraan ilmoituksesta omaan kalenterisovellukseensa
Varauksen oletusmuistutukset ja -vahvistukset Muistutuksen ja vahvistuksen oletus lähetystapa, kun uusi varaus luodaan varauslomakkeella


Varausten maksaminen ennakkoon
Salli varausten maksaminen ennakkoon xx
Checkout Finland kauppiastunnus xx
Checkout Finland kauppiasvarmenne xx
Checkout Finland tarkistusosoite xx
Checkout Finland kuva xx
Checkout Finland onnistuneen maksun paluuosoite xx


Ajas Touch
Estä sellaisten varausten poisto, joille on luotu käynti Jos tämä asetus on päällä, varauksia, joille on luotu käynti, ei voi poistaa ennen kuin käynti on poistettu
Varaukseen on pakko valita asiakas ja palvelu Jos tämä asetus on päällä, varausta luotaessa on valittava palvelu ja asiakas
Aseta aina varauksen pituus valitun palvelun pituuden mukaiseksi Jos tämä asetus on päällä, varausten pituus määräytyy aina valitun palvelun pituuden mukaan. Varauksen pituutta ei voi muuttaa käsin.
Asiakaskortin pakolliset kentät Voit valita mitkä kentät on pakollisia täyttää, kun uusi asiakas lisätään hallinnan kautta.
Oletusnäkymä Näkymä, mikä avautuu ensimmäisenä kirjautumisen jälkeen.
Aseta myytyjen lahjakorttien asiakas automaattisesti Jos tämä asetus on päällä, kassalta tai käyntien yhteydessä myytyihin lahjakortteihin asetetaan automaattisesti käyntiin tai kassalomakkeelta valittu asiakas


Verkkokaupan tunnukset
Luo verkkokaupan käyttäjätunnukset Tämä toiminto luo ja näyttää verkkokaupan perustamiseen tarvittavat käyttäjätunnukset



Lisäyksiä

XXXXXXXXXX

Esijulkaisun käyttöönotto

  • Esijulkaisun saa käyttöönsä tällä hetkellä Beta-versiossa

  1. Saat Beta-version käyttöösi painamalla oikeasta yläkulmasta löytyvää nimeäsi. Valitse ilmestyvästä pudostusvalikosta "Käyttäjäprofiili".

  2. Mene sivun loppuun saakka kohtaan "Edistyneen käytön asetukset" ja paina Muokkaa-painiketta.

  3. Valitse tämän jälkeen järjestelmäversioksi alasvetovalikosta Beta ja paina valinnan jälkeen Tallenna-painiketta. Käyttäjäprofiiliisi tehdyt muutokset tallentuvat.

  4. Tämän jälkeen sivun vasempaan yläreunaan on ilmestynyt linkki "Esijulkaisu saatavilla". Paina "Kokeile tästä".

  5. Paina Kokeile esijulkaisuversiota -painiketta.

  6. Sinulla on nyt käytössäsi esijulkaisuversio. Jotkin toiminnot saattavat olla puutteellisia. Jos haluat antaa palautetta, ota yhteyttä asiakaspalvelu@eneroc.com.

  7. Jos haluat palata takaisin aikaisempaan versioosi, paina yläreunasta kohtaa "Klikkaa tästä palataksesi vakaaseen versioon" ja paina Vaihda takaisin vakaaseen versioon -painiketta.

  8. Esijulkaisuversion käyttämiseen palaaminen on edelleen mahdollista.


Päällekkäisten varausten salliminen

  • Aloittaessasi esijulkaisuversion käytön oletuksena on, että et pysty tekemään Varausnäkymässä päällekkäisiä varauksia samalle työntekijälle. Jos haluat muuttaa tätä valintaa, mene päävalikostaa kohtaan "Asetukset" -> "Ajanvarauksen asetukset".
  • Mene kohtaan "Hallintanäkymä".
  • Muuta "Salli päällekkäiset varaukset"-liukukytkin asentoon "Kyllä", jos haluat tehdä päällekkäisiä varauksia ja asentoon "Ei", jos et halua, että varausnäkymässä on mahdollista tehdä päällekkäisiä varauksia.
  • Tämä valinta vaikuttaa ainoastaan Ajas Touch Varausnäkymään. Asiakkaiden ei ole mahdollista tehdä päällekkäisiä varauksia asiakasnäkymässä.



Asetukset: Sähköpostiasetukset

Mozilla Thunderbirdin käyttö


Olet tarkistanut että sähköpostiasetukset pitäisi olla oikein ja olet suorittanut muut mahdolliset palvelun vaatimat toimenpiteet sähköpostin käyttämiseen kolmannen osapuolen sovelluksiin, mutta asetusten testaus ei näytä onnistuvan. Testaa seuraavaksi tukeeko oma palvelu ja/tai tunnukset sähköpostin lähettämistä jonkin yleisen kolmannen osapuolen järjestelmästä.

Esimerkiksi Mozillan Thunderbird on ilmainen sähköpostiohjelma, jonka avulla voit vastaanottaa ja lähettää sähköposteja. Se on sopiva järjestelmä sähköpostin toimivuuden tarkistamiseen.

Ohjelman voi ladata täältä: Lataa Thunderbird.

Sen käyttöönotto on helppoa. Voit tarkistaa ohjeet sähköpostitilin asetusten määrittämiseen täältä: Käyttöönotto.

Kun olet ottanut Mozilla Thunderbirdin käyttöösi, voit testata sen toimivuutta lähettämällä sähköpostin ohjelman kautta (Write-painike yläreunassa). Jos lähetetty viesti saapuu perille, ei ongelman pitäisi olla sähköpostissasi.

Ennakkomaksut

Varauksen maksaminen ennakkoon - Nettivaraus 6

  • Jos asiakas suorittaa maksun onnistuneesti ilman keskeytyksiä, avautuu hänelle seuraava näkymä hänen palatessaan Nettivaraus.-sivulle:

Maksu onnistui.jpg

  • Jos maksussa on ilmennyt ongelmia tai asiakas on keskeyttänyt maksun näyttää sivu seuraavaa: (vaadittu vai ei?)

Maksun keskeytys.jpg

Esimerkki 4 - Maksutapa Lahjakortti.

  • Jos asiakas syöttää väärän lahjakortin koodin, ilmestyy sivulle täyttökohdan viereen teksti "Lahjakorttia ei löytynyt".
  • Asiakkaalle näytetään seuraava näkymä, jos maksu lahjakortilla onnistuu:

Maksu lahjakortilla.jpg

Varauksen maksaminen ennakkoon - Nettivaraus 5

Esimerkki 1 - Ennakkomaksu sallittu, mutta ei pakollinen.

    • Huom. Jos asiakas valitsee "Maksa paikan päällä", ei hänen ole enää mahdollista painikkeen painalluksen jälkeen palata suorittamaan ennakkomaksua.
  • Jos asiakas painaa Maksa paikan päällä -painiketta, eikä ainoastaa sulje ikkunaa, näkyvät varatun ajan tiedot seuraavan näkymän yläreunassa.

NV5 maksa paikan paalla.jpg

Esimerkki 2 - Ennakkomaksu vaaditaan.

  • Jos maksu onnistuu, tulee näytölle teksti "Varaus maksettu onnistuneesti, kiitos maksusta. Varauksen tiedot:"
    • Asiakkaan on mahdollista nähdä kuitti tapahtumasta painamalla "Avaa tulostettava kuitti". Kuitti avautuu uuteen ikkunaan PDF muodossa.

NV5 varaus maksettu.jpg

  • Jos maksu epäonnistuu esimerkiksi siksi, että asiakas keskeyttää maksun, tulee näytölle tieto siitä.
    • Asiakkaan ei ole mahdollista palata maksamaan varausta vaan varaus tulee suorittaa uudelleen. Varaus poistuu myös Ajas Touchista.

NV5 maksaminen peruutettu.jpg

Rooleihin liittyvät säännöt ja selitteet



  • Rooleihin liittyvät säännöt ja selitteet
    • Mahdolliset vaihtoehdot eri valinnoissa
      • Salli kaikki = Käyttäjällä on laajimmat mahdolliset oikeudet.
      • Omat sallittu = Käyttäjä pystyy vaikuttamaan ainoastaan omiinsa, esim. pystyy tekemään varauksia vain itselleen.
      • Kaikki estetty = Käyttäjä ei pysty vaikuttamaan kyseiseen kohtaan.
      • Toimipistekohtaisesti = Käyttäjä pystyy tarkastelemaan tai tekemään muutoksia ainoastaan toimipisteeseen, johon hänelle annetaan lupa. Valittuasi kohtaan Toimipistekohtaisesti sinun tulee lisäksi valita mikä toimipiste ja millä valtuuksilla (Salli kaikki, Omat sallittu, Kaikki estetty).
    • Vaihtoehdot vaihtelevat kohdittain.
Varausnäkymä ja Varauslista
Ajanvarauksen tarkastelu o o o Käyttäjä pystyy tarkastelemaan Varausnäkymää ja Varauslistaa. Käyttäjä ei pysty avaamaan varauksia. Valittava myös Näytä toimipisteet, Näytä työntekijät.
Ajanvarauksen muutokset o o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia varauksiin ja poistamaan niitä. Valittava myös Ajanvarauksen tarkastelu, Näytä palvelut, Näytä toimipisteet, Näytä työntekijät.
Työvuorot (pikatoiminnot) o o o o Käyttäjä pystyy varaamaan vuoroja pikatoimintona. Valittava myös Ajanvarauksen tarkastelu ja sen vaatimat kohdat sekä Ajanvarauksen muutokset, Asiakaskortiston tarkastelu ja Näytä palvelut. Jos haluat, että käyttäjä pystyy vaikuttamaan ainoastaan omiin vuoroihinsa, valitse Omat sallittu niissä kohdissa kuin mahdollista. Jos haluat, että käyttäjä pystyy vaikuttamaan ainoastaan omaan toimipisteeseensä, valitse Toimipistekohtaisesti kaikkiin muihin mahdollisiin kohtiin paitsi kohtaan Näytä palvelut, siihen valitse Salli kaikki.
Asiakkaat ja Käynnit
Asiakaskortiston tarkastelu o o Määrittää, voiko käyttäjä nähdä Asiakaslistan ja tarkastella asiakaskortteja. Asiakaskortilta näkyvät asiakkaan lisätiedot. Pystyäkseen tarkastelemaan myös asiakkaan historiaa valitse Asiakkaan käyntien luku.
Asiakaskortiston muutokset o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia asiakaslistaan ja asiakaskorteilla asiakkaan lisätietoihin. Valittava myös Asiakaskortiston tarkastelu.
Asiakkaan käyntien luku o o o o Käyttäjä pystyy tarkastelemaan asiakaskortilta asiakkaan historiaa. Valittava myös Asiakaskortiston tarkastelu.
Asiakkaan käyntien muokkaus o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksien asiakkaan käynteihin asiakaskortilta. Myös käyntien poistaminen mahdollista. Valittava myös Asiakkaan käyntien luku, Asiakaskortiston tarkastelu.
Näytä asiakkaan lisätietokenttien muokkain o o o Asiakkaan lisätietokenttien tarkastelu on mahdollista. Valittava myös Asiakaskortiston tarkastelu.
Salli muutokset asiakkaiden lisätietokenttämuokkaimessa o o Asiakkaan lisätietokenttien muokkaaminen on mahdollista. Valittava myös Asiakaskortiston tarkastelu.
Ylläpito
Näytä asetukset o o Käyttäjä pystyy katsomaan Asetuksista Ulkoasun asetuksia, Yhteisiä asetuksia sekä Sähköpostiasetuksia. Jotta käyttäjä pystyy katsomaan kaikkia asetuksia, valitse Näytä toimipisteet (sekä Näytä työntekijät).
Asetusten muokkaus o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia asetuksiin, jotka eivät ole toimipistesidonnaisia: Ulkoasun asetukset, Yhteiset asetukset ja Sähköpostiasetukset. Valittava myös Näytä asetukset. Jotta käyttäjä pystyy muokkaamaan kaikkia asetuksia, valitse Näytä toimipisteet (sekä Näytä työntekijät).
Näytä toimipisteet o o o o Käyttäjä pystyy tarkastelemaan toimipisteitä. (Valittava myös Toimipisteiden muokkaus ja sen vaatimat valinnat.)
Toimipisteiden muokkaus o o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia toimipisteisiin ja poistamaan niitä. Valittava myös Näytä toimipisteet (sekä Näytä työntekijät).
Näytä työntekijät o o o o Käyttäjä pystyy tarkastelemaan työntekijöitä ja heidän tietojaan. (Valittava Työntekijöiden muokkaus.)
Työntekijöiden muokkaus o o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia työntekijöiden tietoihin, lisäämään työntekijöitä ja poistamaan heitä. Valittava myös Näytä työntekijät.
Käyttäjäroolien muokkaus o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia rooleihin.
Näytä palvelut o o o Käyttäjä pystyy tarkastelemaan palveluita. (Valittava Palvelujen muokkaus.)
Palvelujen muokkaus o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia palveluihin. Valittava myös Näytä palvelut. Jotta pystyy liittämään palvelun resursseille ja hakemaan toimipisteellä ja asiakaspalvelijalla, valittava myös Näytä työntekijät ja Näytä toimipisteet.
Näytä varastot o o Käyttäjä voi tarkistaa tuotteen varastotilanteen. (Valittava myös Työntekijöiden muokkaus.)
Varastojen muokkaus o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia tyypiltään normaalien tuotteiden varastoihin.
Raportit
Tilastojen tarkastelu o o o o Käyttäjä pystyy katsomaan graafeja. Jotta pystyy luomaan Asiakkaat-taulukon > Asiakaskortiston tarkastelu, Varaukset > Ajanvarauksen tarkastelu, Käynnit > Asiakkaan käyntien luku, Tuotto > Näytä maksut, Työtunnit > Ajanvarauksen tarkastelu, Provisio > Näytä maksut ja Näytä työntekijät, Myynti > Näytä myynti (myös Asiakaskortiston tarkastelu jos Asiakkaan nimi tiedettävä), Maksut > Näytä maksut, Lahjakortit > Näytä lahjakortit, Kassa > Näytä maksut (tulostaa Käteiskassan Kassan muutokset), Myyntirivit > Näytä myynti (myös Asiakaskortiston tarkastelu jos Asiakkaan nimi tiedettävä). Käyneet asiakkaat -listaus > Asiakaskortiston tarkastelu.
Tiedostot
Näytä tiedostot o o Käyttäjä pystyy tarkastelemaan tiedostoja.
Muokkaa tiedostoja o o Käyttäjä pystyy muokkaamaan tiedostoja. Valittava myös Näytä tiedostot.
Laskut ja ostot
Näytä laskut o o o o Käyttäjä pystyy tarkastelemaan laskuja.
Laskutuksen muutokset o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia laskuihin ja poistamaan laskuja. Valittava myös Näytä laskut.
Kassa ja maksut
Näytä maksut o o o o Käyttäjä pystyy katsomaan rahaliikennettä ja kassaa.
Maksujen muokkaus o o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia rahaliikenteeseen ja kassaan. Valittava myös Näytä maksut.
Terveydenhuolto
Asiakkaan potilastietojen luku o o o Käyttäjä pystyy tarkastelemaan asiakkaiden potilaskertomuksia. Valittava myös Asiakaskortiston tarkastelu.
Asiakkaan potilastietojen muokkaus o o o Käyttäjä pystyy muokkaamaan, lisäämään ja poistamaan asiakkaan potilaskertomuksen. Valittava myös Asiakkaan potilastietojen luku, Asiakaskortiston tarkastelu.
Terveydenhuollon ylläpitotoimintojen luku o o Valinta vaikuttaa Terveydenhuolto-otsikon alla olevien Potilaskertomuspohjat, Toimenpiteet ja Lääkärit kohtien näkyvyyteen. Jos ei muita kohtia valittuna, käyttäjä pystyy näkemään listan potilaskertomuspohjista (ei sisältöä), toimenpiteistä sekä lääkäreistä. Tämä valinta ei vaikuta Suorakorvaukset kohdan näkyvyyteen tai toimivuuteen.
Terveydenhuollon ylläpitotoimintojen muokkaus o o Valinta vaikuttaa Terveydenhuolto-otsikon alla olevien Potilaskertomuspohjat, Toimenpiteet ja Lääkärit kohtien muokattavuuteen. Valittava Terveydenhuollon ylläpitotoimintojen luku. Tämä valinta ei vaikuta Suorakorvaukset kohdan näkyvyyteen tai toimivuuteen.
Työterveyshuolto o o Käyttäjä pystyy merkitsemään asiakkaita Työterveyshuoltoon ja jos kyseessä on Työterveyshuoltokäynti, käyttäjä pystyy lisäämään käynnin syyn. Valittava myös Asiakaskortiston tarkastelu ja muokkaus, Näytä toimipisteet, Asiakkaan käyntien luku ja muokkaus. Jos valinta ei ole käytössä, käyttäjä ei pysty näkemään asiakkaita, jotka on merkitty työterveyshuollon piiriin.
Muut
Näytä lahjakortit o o Käyttäjä pystyy tarkastelemaan lahjakortteja.
Lahjakorttien muutokset o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia olemassa oleviin lahjakortteihin sekä poistamaan ja lisäämään niitä. Valittava myös Näytä lahjakortit.
Kirjanpito
Näytä kirjanpito o o o Käyttäjä pystyy tarkastelemaan Kirjanpitoa.
Kirjanpidon muutokset o o o Käyttäjä pystyy tekemään muutoksia kirjanpitoon. Valittava myös Näytä kirjanpito.
Ei tuettu Ajas Touchissa
Asiakkaan henkilökohtaisten tietojen luku Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa. Migratoitu uusiin oikeuksiin: Näytä lahjakortit, Asiakkaan potilastietojen luku, Asiakkaan käyntien luku.
Asiakkaan henkilökohtaisten tietojen muokkaus Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa. Migratoitu uusiin oikeuksiin: Lahjakorttien muutokset, Asiakkaan potilastietojen muokkaus, Asiakkaan käyntien muokkaus.
Työvuorot (hallintalomake) Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa.
Muut toiminnot, jotka eivät ole rajattavissa Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa.
Näytä aukiolot Valinta ei ole tuettu Ajas Touchissa.