Ero sivun ”Miten asiakkaalle lähetetään varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja muistutusviesti tekstiviestillä?” versioiden välillä
(Ak: Uusi sivu: Haluaisin, että asiakkaalle lähetetään: *Varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja *Varauksen muistutusviesti tekstiviestillä.<br> '''Huom.''' Tekstiviestien lähettämis...) |
(ei mitään eroa)
|
Nykyinen versio 7. elokuuta 2020 kello 12.03
Haluaisin, että asiakkaalle lähetetään:
- Varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja
- Varauksen muistutusviesti tekstiviestillä.
Huom. Tekstiviestien lähettämistä varten tilauksessasi on oltava tekstiviestipalvelu. Jos haluat tilata palvelun, voit tarkistaa pakettien hinnat täältä: Hinnasto.
Avaa Ajas Touch ja siirry kohtaan:
- Ylläpito -> Asetukset -> Ajanvarauksen asetukset -> Valitse toimipiste -> Ilmoitukset ja muistutukset -laatikko.
1) "Ilmoitus varauksista asiakkaille" -asetus vaikuttaa siihen, miten asiakkaalle lähetetään varauksen luonti- tai vahvistusilmoituksia. Jos haluat, että asiakas saa varausvahvistuksensa sähköpostilla, valitse kenttään "Sähköpostilla".
2) "Oletusmuistutus, tyyppi" -asetuksen avulla järjestelmä esitäyttää rastin varauslomakkeelle. Alla olevassa esimerkissä oletusmuistutukseksi on valittu "Tekstiviesti". Asiakas voi itse poistaa tai muuttaa valinnan. Oletusmuistutus -tyypin asetus on tuettu vain Nettivaraus 6 -asiakasnäkymässä.