Voiko asiakkaille lähettää palautekyselyjä?
Haluaisin lähettää asiakkailleni palautekyselyn käynnin jälkeen. Onko se mahdollista?
Ajoitetut tehtävät -toimintojen avulla asiakkaille voidaan lähettää ajastettuja viestejä. https://ohje.ajas.fi/index.php?title=Ajoitetut_teht%C3%A4v%C3%A4t
- Voit siis ajastaa tehtävän, jossa käynnin jälkeen asiakas saa sähköpostiviestin, jonka sisällön voit laatia viestipohjaan.
- Tähän sopiva valmis hakupohja on "Asiakkaat joilla markkinointilupa sähköpostilla ja käynti viimeisen X päivän aikana"
Ajas-järjestelmässä ei toistaiseksi ole palautekyselyyn ja erityisesti vastausten keräämiseen ja analysointiin tarkoitettuja toimintoja. Näihin on tulossa lisäkehitystä myöhemmin.
- Suosittelemme, että otatte käyttöön jonkun kolmannen osapuolen palautteen keräämiseen tarkoitetun työkalun. Jos sen avulla voi luoda geneerisen linkin, mikä johtaa kyselylomakkeelle (Ajas-järjestelmän ulkopuolella) tällaisen linkin voitte lisätä Viestipohjaan.
- Linkki tulee olla yleinen ja kaikille sama.