Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Ajas Touch lataa selaimessa eikä kirjautumis- tai muu sivu avaudu” versioiden välillä

 
(3 välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
 
Jos Ajas Touchin sivu yrittää avautua, mutta ei avaudu, kokeile seuraavia keinoja:<br><br>
 
Jos Ajas Touchin sivu yrittää avautua, mutta ei avaudu, kokeile seuraavia keinoja:<br><br>
  
1. Paina selaimessa Refresh/Päivitä/Lataa tämä sivu uudelleen -painiketta<br>
+
# Paina selaimessa Refresh/Päivitä/Lataa tämä sivu uudelleen -painiketta<br><br>
2. Kokeile linkkiä: https://hallinta.ajas.fi sellaisenaan, jos olet käyttänyt "muista minut" -asetusta. Jos kyseinen "muista minut" -asetus ei ole käytössä:<br>
+
# Kokeile linkkiä: https://hallinta.ajas.fi sellaisenaan, jos olet käyttänyt "muista minut" -asetusta. Jos "muista minut" -asetus ei ole ollut käytössä:<br><br>
3. Kokeile kirjautumista alkuperäisestä kirjautumisosoitteella linkistä, joka löytyy Ajas tilausvahvistuksesta.<br>
+
# Kokeile kirjautumista alkuperäisestä kirjautumislinkistä "Ajas Touch kirjautumisosoite", joka löytyy Ajas tilausvahvistuksesta.<br><br>
4. Kokeile ohjelman avaamista eri laitteella, selaimella ja/tai eri verkkoyhteydellä. Tarkistaka myös onko www.ajas.fi/tekniset-tiedotteet -sivulla vikailmoituksia meneillään.<br>
+
# Kokeile ohjelman avaamista eri laitteella, selaimella ja/tai eri verkkoyhteydellä. <br><br>
5. Jos mikään edellisistä ei auta, ota yhteys ja selvityspyyntö asiakaspalveluun.<br>
+
# Tarkistaka onko https://www.ajas.fi/tekniset-tiedotteet -sivulla vikailmoituksia meneillään.<br><br>
 +
# Jos mikään edellisistä ei auta, ota yhteys ja selvityspyyntö asiakaspalveluun.<br>
  
 
<br>
 
<br>

Nykyinen versio 20. kesäkuuta 2019 kello 12.11

Jos Ajas Touchin sivu yrittää avautua, mutta ei avaudu, kokeile seuraavia keinoja:

  1. Paina selaimessa Refresh/Päivitä/Lataa tämä sivu uudelleen -painiketta

  2. Kokeile linkkiä: https://hallinta.ajas.fi sellaisenaan, jos olet käyttänyt "muista minut" -asetusta. Jos "muista minut" -asetus ei ole ollut käytössä:

  3. Kokeile kirjautumista alkuperäisestä kirjautumislinkistä "Ajas Touch kirjautumisosoite", joka löytyy Ajas tilausvahvistuksesta.

  4. Kokeile ohjelman avaamista eri laitteella, selaimella ja/tai eri verkkoyhteydellä.

  5. Tarkistaka onko https://www.ajas.fi/tekniset-tiedotteet -sivulla vikailmoituksia meneillään.

  6. Jos mikään edellisistä ei auta, ota yhteys ja selvityspyyntö asiakaspalveluun.



Avainsanat: sivu lataa, sivu ei aukea