Asiakas ei saanut varauksestaan ilmoitusviestiä tai muistutusviestiä, missä vika?
Versio hetkellä 10. helmikuuta 2020 kello 15.44 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset) (Ak: Uusi sivu: ====Muistutus- ja ilmoitusviestien seuranta==== Asiakkaani ilmoitti, ettei ole saanut tekemästään varauksesta lainkaan muistutus- tai ilmoitusviestiä.<br><br> Voit tarkistaa t...)
Muistutus- ja ilmoitusviestien seuranta
Asiakkaani ilmoitti, ettei ole saanut tekemästään varauksesta lainkaan muistutus- tai ilmoitusviestiä.
Voit tarkistaa tilanteen itse katsomalla varauksen tapahtumalokin. Klikkaa ensin "Muokattu viimeksi", jonka jälkeen "Kaikki tapahtumat"
Tapahtuman sivulla on koostettu kaikki varauksesta lähteneet viestit.
Jos viestin vierellä on vihreä merkki, se tarkoittaa että järjestelmä on lähettänyt viestin ja asiakkaan sähköpostipalvelin on lähettänyt siitä vastaanottokuittauksen. Mikäli vierellä ei ole vihreää palloa, vastaanottokuittausta ei ole saatu vaan asiakkaan sähköpostipalvelin ei ole suostunut vastaanottamaan palvelimen lähettämää viestiä.