Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Etusivu” versioiden välillä

(Käyttöohjeet)
Rivi 21: Rivi 21:
 
*[[Asetukset#Asiakasnäkymän teeman valinta|Asiakasnäkymän teeman valinta]]
 
*[[Asetukset#Asiakasnäkymän teeman valinta|Asiakasnäkymän teeman valinta]]
 
*[[Varauslista#Asiakkaan tekemän varauksen vahvistaminen|Asiakkaan tekemän varauksen vahvistaminen]]
 
*[[Varauslista#Asiakkaan tekemän varauksen vahvistaminen|Asiakkaan tekemän varauksen vahvistaminen]]
*[[#Google-kalenteriin synkronointi|Google-kalenteriin synkronointi]]
+
*[[Työntekijät#Google-kalenteriin synkronointi|Google-kalenteriin synkronointi]]
 
*[[#Palvelujen järjestys ja luokitus|Palvelujen järjestys ja luokitus]]
 
*[[#Palvelujen järjestys ja luokitus|Palvelujen järjestys ja luokitus]]
 
*[[#Palvelun lisääminen|Palvelun lisääminen]]
 
*[[#Palvelun lisääminen|Palvelun lisääminen]]
Rivi 27: Rivi 27:
 
*[[Varausnäkymä#Pikavarauksen tekeminen|Pikavarauksen tekeminen]]
 
*[[Varausnäkymä#Pikavarauksen tekeminen|Pikavarauksen tekeminen]]
 
*[[Varausnäkymä#Toistuvan varauksen tekeminen|Toistuvan varauksen tekeminen]]
 
*[[Varausnäkymä#Toistuvan varauksen tekeminen|Toistuvan varauksen tekeminen]]
*[[#Työntekijän lisääminen|Työntekijän lisääminen]]
+
*[[Työntekijät#Työntekijän lisääminen|Työntekijän lisääminen]]
 
*[[Varausnäkymä#Työvuorojen asettaminen|Työvuorojen asettaminen]]
 
*[[Varausnäkymä#Työvuorojen asettaminen|Työvuorojen asettaminen]]
 
*[[Toimipisteet#Uusi toimipiste nettivarauksessa|Uusi toimipiste nettivarauksessa]]
 
*[[Toimipisteet#Uusi toimipiste nettivarauksessa|Uusi toimipiste nettivarauksessa]]
Rivi 47: Rivi 47:
 
*[[Toimipisteet#Uusi toimipiste nettivarauksessa|Uusi toimipiste nettivarauksessa]]
 
*[[Toimipisteet#Uusi toimipiste nettivarauksessa|Uusi toimipiste nettivarauksessa]]
  
'''Työntekijät'''
+
[[Työntekijät|'''Työntekijät''']]
*[[#Google-kalenteriin synkronointi|Google-kalenteriin synkronointi]]
+
*[[Työntekijät#Google-kalenteriin synkronointi|Google-kalenteriin synkronointi]]
*[[#Työntekijän lisääminen|Työntekijän lisääminen]]
+
*[[Työntekijät#Työntekijän lisääminen|Työntekijän lisääminen]]
  
 
'''Palvelut'''
 
'''Palvelut'''

Versio 15. elokuuta 2017 kello 09.39

Tämä on Ajas-järjestelmän käyttöohjesivu

  • Ajas-tuotteiden myynti on osoitteessa Ajas

Lyhyt johdanto Ajas-tuotteisiin

  • Ajas-tuotteita voidaan käyttää seuraavilla tavoilla
    • Ajas Desktop -työpöytäsovellus
    • Ajas Touch -selainsovellus
    • Ajas Nettivaraus -asiakasvarausjärjestelmä

Tämä sivusto sisältää ohjeet Ajas Touch -selainjärjestelmään

Käyttöohjeet





Palvelun lisääminen

  • Ajas-ohjelmassa käytettävät palvelut (eli hinnaston tarjoamat palvelut) on lisättävä ennakkoon, sillä uusia palveluita ei voi tehdä ajanvarauksen luonnin yhteydessä.
  • Sama palvelu voidaan asettaa käytettäväksi joko kaikille tai valituille työntekijöille. Palvelun kesto ja hinta on oletuksena kaikille käyttäjille sama.



Palvelun työntekijäkohtaiset asetukset

  • Palvelua voidaan muokata työntekijäkohtaisesti. Samalla palvelulla voi olla eri kesto ja hinta riippuen työntekijästä.
  • Palvelun voi asettaa näkyviin tai piilottaa näkyvistä nettiajanvarauksessa työntekijäkohtaisesti.



Palvelujen järjestys ja luokitus

  • Palveluun voidaan liittää luokitus, mikä selkeyttää nettiajanvarauksen asiakasnäkymää varsinkin silloin, kun tarjolla on hyvin monta erilaista palvelua.
  • Palvelut voi asettaa näkyviin itse valitun järjestyksen mukaisesti. Pienin järjestysnumero on listan alimpana ja suurin ylimpänä.