Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?” versioiden välillä

Rivi 5: Rivi 5:
 
<br>
 
<br>
  
'''2)''' Selaimen välimuistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset.<br>
+
'''2)''' Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.<br>
 +
*Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
 +
*Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.
 +
<br>
  
 +
'''3)''' Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta<br>
 +
*Hae alkuperäinen kirjautumisosoite, mikä sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen. Katso ohje: [[Kirjautuminen#Kirjautumistiedot|Kirjautumistiedot]].<br> 
 +
 +
Ei kannata tehdä tikettiä, kun asia etenee muuten. Hänen pitää kirjautumisen kanssa tarkistaa, että 1) käytetään tilausvahvistuksessa olevaa alkuperäistä kirjautumisosoitetta, missä on 20-merkkinen yritystunnus. 2) Pitää tarkistaa että on oikeat tunnukset, käyttäjänimi/sähköposti ja salasana. Jos kaikki on omasta mielestä oikein, vielä on mahdollista että vanha/väärä salasana tulee selaimeen tallennetusta salasanasta. Silloin pitää kokeilla kirjautumista jollain toisella selaimella ja/tai tyhjentää salasanat selaimen muistista. (edited)
 +
oskari 2:18 PM
 +
Tai kokeilla vaikka selaimen incognito-tilassa
 +
perttu 2:18 PM
 +
Tosiaan, tai eri selainta kokonaan. Ja jollei sekään auta niin lähettää kuvankaappauksen ennen sitä hetkeä kun painaa kirjaudu-nappulaa
  
  

Versio 17. syyskuuta 2019 kello 15.05

Näetkö virheviestin: Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin ? Se voi johtua seuraavista syistä:

1) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.


2) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.

  • Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
  • Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.


3) Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta

  • Hae alkuperäinen kirjautumisosoite, mikä sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen. Katso ohje: Kirjautumistiedot.

Ei kannata tehdä tikettiä, kun asia etenee muuten. Hänen pitää kirjautumisen kanssa tarkistaa, että 1) käytetään tilausvahvistuksessa olevaa alkuperäistä kirjautumisosoitetta, missä on 20-merkkinen yritystunnus. 2) Pitää tarkistaa että on oikeat tunnukset, käyttäjänimi/sähköposti ja salasana. Jos kaikki on omasta mielestä oikein, vielä on mahdollista että vanha/väärä salasana tulee selaimeen tallennetusta salasanasta. Silloin pitää kokeilla kirjautumista jollain toisella selaimella ja/tai tyhjentää salasanat selaimen muistista. (edited) oskari 2:18 PM Tai kokeilla vaikka selaimen incognito-tilassa perttu 2:18 PM Tosiaan, tai eri selainta kokonaan. Ja jollei sekään auta niin lähettää kuvankaappauksen ennen sitä hetkeä kun painaa kirjaudu-nappulaa



Avainsanat: salasana, väärä salasana, salasana ei toimi