Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?” versioiden välillä

(Ak: Uusi sivu: testi)
 
 
(8 välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
testi
+
Näetkö virheviestin:  '''Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin''' ? Se voi johtua seuraavista syistä:<br><br>
 +
 
 +
'''1)''' Käyttäjänimi tai salasana '''on''' väärin.<br>
 +
*Vaihda salasana käyttämällä  [[Touch kirjautumisen ohje#Unohtuiko_salasana|Unohtuiko salasana]] -toimintoja. <br>
 +
*Pyydä yrityksesi pääkäyttäjää tarkistamaan mikä sähköpostiosoite omaan työntekijäprofiiliisi on merkitty Ajas Touchissa.
 +
**Jos sähköpostiosoite on eri kuin millä yrität kirjautua, kirjaudu sillä sähköpostilla, minkä järjestelmä tietää sinulla olevan tai pyydä pääkäyttäjää vaihtamaan se toiseen.
 +
** Jos se on oikea, mutta siinä on kirjoitusvirhe, pääkäyttäjän on korjattava sähköpostiosoite olemaan täsmälleen oikein.
 +
 
 +
'''2)''' Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.<br>
 +
*Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
 +
*Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.
 +
<br>
 +
 
 +
'''3)''' Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta<br>
 +
*Hae alkuperäinen kirjautumisosoite, mikä sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen. Katso ohje: [[Touch kirjautumisen ohje#Kirjautumistiedot|Kirjautumistiedot]].<br> 
 +
 
 +
Jollei mikään näistä auta, lähetä kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.
 +
 
 +
 
 +
 
 +
<br>
 +
Avainsanat: salasana, väärä salasana, salasana ei toimi<br>

Nykyinen versio 30. syyskuuta 2021 kello 12.21

Näetkö virheviestin: Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin ? Se voi johtua seuraavista syistä:

1) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.

  • Vaihda salasana käyttämällä Unohtuiko salasana -toimintoja.
  • Pyydä yrityksesi pääkäyttäjää tarkistamaan mikä sähköpostiosoite omaan työntekijäprofiiliisi on merkitty Ajas Touchissa.
    • Jos sähköpostiosoite on eri kuin millä yrität kirjautua, kirjaudu sillä sähköpostilla, minkä järjestelmä tietää sinulla olevan tai pyydä pääkäyttäjää vaihtamaan se toiseen.
    • Jos se on oikea, mutta siinä on kirjoitusvirhe, pääkäyttäjän on korjattava sähköpostiosoite olemaan täsmälleen oikein.

2) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.

  • Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
  • Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.


3) Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta

  • Hae alkuperäinen kirjautumisosoite, mikä sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen. Katso ohje: Kirjautumistiedot.

Jollei mikään näistä auta, lähetä kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.



Avainsanat: salasana, väärä salasana, salasana ei toimi