Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?” versioiden välillä

 
(2 välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
 
Näetkö virheviestin:  '''Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin''' ? Se voi johtua seuraavista syistä:<br><br>
 
Näetkö virheviestin:  '''Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin''' ? Se voi johtua seuraavista syistä:<br><br>
  
'''1)''' Käyttäjänimi tai salasana on väärin.<br>
+
'''1)''' Käyttäjänimi tai salasana '''on''' väärin.<br>
 
*Vaihda salasana käyttämällä  [[Touch kirjautumisen ohje#Unohtuiko_salasana|Unohtuiko salasana]] -toimintoja. <br>
 
*Vaihda salasana käyttämällä  [[Touch kirjautumisen ohje#Unohtuiko_salasana|Unohtuiko salasana]] -toimintoja. <br>
<br>
 
 
*Pyydä yrityksesi pääkäyttäjää tarkistamaan mikä sähköpostiosoite omaan työntekijäprofiiliisi on merkitty Ajas Touchissa.  
 
*Pyydä yrityksesi pääkäyttäjää tarkistamaan mikä sähköpostiosoite omaan työntekijäprofiiliisi on merkitty Ajas Touchissa.  
**Jos sähköpostiosoite on eri kuin millä yrität kirjautua, kirjaudu sillä sähköpostilla, minkä järjestelmä tietää sinulla olevan tai pyydä pääkäyttäjää vaihtamaan osoite.
+
**Jos sähköpostiosoite on eri kuin millä yrität kirjautua, kirjaudu sillä sähköpostilla, minkä järjestelmä tietää sinulla olevan tai pyydä pääkäyttäjää vaihtamaan se toiseen.
 
** Jos se on oikea, mutta siinä on kirjoitusvirhe, pääkäyttäjän on korjattava sähköpostiosoite olemaan täsmälleen oikein.
 
** Jos se on oikea, mutta siinä on kirjoitusvirhe, pääkäyttäjän on korjattava sähköpostiosoite olemaan täsmälleen oikein.
  

Nykyinen versio 30. syyskuuta 2021 kello 12.21

Näetkö virheviestin: Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin ? Se voi johtua seuraavista syistä:

1) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.

  • Vaihda salasana käyttämällä Unohtuiko salasana -toimintoja.
  • Pyydä yrityksesi pääkäyttäjää tarkistamaan mikä sähköpostiosoite omaan työntekijäprofiiliisi on merkitty Ajas Touchissa.
    • Jos sähköpostiosoite on eri kuin millä yrität kirjautua, kirjaudu sillä sähköpostilla, minkä järjestelmä tietää sinulla olevan tai pyydä pääkäyttäjää vaihtamaan se toiseen.
    • Jos se on oikea, mutta siinä on kirjoitusvirhe, pääkäyttäjän on korjattava sähköpostiosoite olemaan täsmälleen oikein.

2) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.

  • Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
  • Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.


3) Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta

  • Hae alkuperäinen kirjautumisosoite, mikä sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen. Katso ohje: Kirjautumistiedot.

Jollei mikään näistä auta, lähetä kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.



Avainsanat: salasana, väärä salasana, salasana ei toimi