Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Kuitin lähettäminen sähköpostilla” versioiden välillä

(Kuitin lähettäminen sähköpostilla)
Rivi 5: Rivi 5:
 
*Oman sähköpostinpalveluntarjoajan sähköpostiasetukset on lisättävä järjestelmään. Katso myös ohje:  [[Asetukset#Sähköpostiasetukset|Sähköpostiasetukset]].
 
*Oman sähköpostinpalveluntarjoajan sähköpostiasetukset on lisättävä järjestelmään. Katso myös ohje:  [[Asetukset#Sähköpostiasetukset|Sähköpostiasetukset]].
 
<br>
 
<br>
 +
 +
[[Tiedosto:Kuitti-sahkopostilla1.jpg|none]]
 +
<br>
 +
'''1)''' "Lähetyksen tila" -sarakkeessa laskuja voi suodattaa. Valittavana on näyttää: Kaikki laskut, Lähetetyt tai Lähettämättömät laskut. <br>
 +
 +
[[Tiedosto:Kuitti-sahkopostilla2.jpg|none]]
 +
<br>
 +
 +
'''2)''' Kirjekuori-ikoni osoittaa sitä, että lasku on lähettämätön. <br>

Versio 16. toukokuuta 2019 kello 14.00

Kuitin lähettäminen sähköpostilla

Kuitin voi lähettää suoraan asiakkaan sähköpostiin. Jotta tämä onnistuisi:

  • Asiakkaan sähköpostiosoite on löydyttävä asiakaskortilta.
  • Oman sähköpostinpalveluntarjoajan sähköpostiasetukset on lisättävä järjestelmään. Katso myös ohje: Sähköpostiasetukset.


Kuitti-sahkopostilla1.jpg


1) "Lähetyksen tila" -sarakkeessa laskuja voi suodattaa. Valittavana on näyttää: Kaikki laskut, Lähetetyt tai Lähettämättömät laskut.

Kuitti-sahkopostilla2.jpg


2) Kirjekuori-ikoni osoittaa sitä, että lasku on lähettämätön.