Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Kuitin lähettäminen sähköpostilla” versioiden välillä

(Kuitin lähettäminen sähköpostilla)
(Kuitin lähettäminen sähköpostilla)
Rivi 14: Rivi 14:
 
<br>
 
<br>
  
'''2)''' Sähköpostia osoittava kirjekuori-ikoni ilmestyy näkyviin, jos:<br>
+
'''2)''' Jos kuitin lähettäminen sähköpostilla on mahdollista, kirjekuori-ikoni ilmestyy näkyviin. Jos kirjekuorta ei näy:<br>
*Käynnissä olevan asiakkaan sähköpostiosoite löytyy asiakaskortilta ja
+
*Käynnissä olevan asiakkaan sähköpostiosoitetta ei löydy asiakaskortilta tai
*Ajas-ohjelmasta löytyy toimivat sähköpostiasetukset.
+
*Ajas-ohjelmasta ei löydy toimivia sähköpostiasetuksia.
 
+
<br>
Muussa tapauksessa kirjekuori-ikonia ei näy.<br>
 

Versio 17. toukokuuta 2019 kello 08.30

Kuitin lähettäminen sähköpostilla

Kuitin voi lähettää suoraan asiakkaan sähköpostiin. Jotta tämä onnistuisi:

  • Asiakkaan sähköpostiosoite on löydyttävä asiakaskortilta.
  • Oman sähköpostinpalveluntarjoajan sähköpostiasetukset on lisättävä järjestelmään. Katso myös ohje: Sähköpostiasetukset.



Kuitti-sahkopostilla1.jpg


1) Jos käynti on maksettu pikamaksuna, avaa maksu Käyntilomakkeella olevasta maksusuorituksen "Näytä" -napista.

Kuitti-sahkopostilla2.jpg


2) Jos kuitin lähettäminen sähköpostilla on mahdollista, kirjekuori-ikoni ilmestyy näkyviin. Jos kirjekuorta ei näy:

  • Käynnissä olevan asiakkaan sähköpostiosoitetta ei löydy asiakaskortilta tai
  • Ajas-ohjelmasta ei löydy toimivia sähköpostiasetuksia.