Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kun etusivu?” versioiden välillä

 
(3 välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
xx
+
Kirjaudun Ajas Touchiin omilla tunnuksillani, mutta en näe mitään muuta kuin etusivun. Missä vika?<br><br>
  
 
[[Tiedosto:Roolia-ei-asetettu.jpg|800px]]<br><br>
 
[[Tiedosto:Roolia-ei-asetettu.jpg|800px]]<br><br>
 +
 +
Jos kirjautumisen jälkeen näet vain etusivun ja et näe mitään muita perustoimintoja kuten varausnäkymää tai asiakkaita, se johtuu siitä, että työntekijäprofiilistasi puuttuu käyttäjärooli.<br><br>
 +
 +
Jokaisella käyttäjällä (paitsi pääkäyttäjällä) tulee olla asetettuna jokin rooli. Roolissa määritellään järjestelmän käyttöoikeudet.<br>
 +
Ota yhteyttä oman yrityksen tilin pääkäyttäjään, joka voi asettaa sinun työntekijäprofiiliin roolin.<br><br>
 +
 +
Katso myös ohjeen kuvan kohta 4 - esimerkki työntekijä -lomakkeesta.<br>
 +
[[Työntekijät#Uuden_ty.C3.B6ntekij.C3.A4n_lis.C3.A4.C3.A4minen|Työntekijän lisääminen]]

Nykyinen versio 20. lokakuuta 2021 kello 13.42

Kirjaudun Ajas Touchiin omilla tunnuksillani, mutta en näe mitään muuta kuin etusivun. Missä vika?

Roolia-ei-asetettu.jpg

Jos kirjautumisen jälkeen näet vain etusivun ja et näe mitään muita perustoimintoja kuten varausnäkymää tai asiakkaita, se johtuu siitä, että työntekijäprofiilistasi puuttuu käyttäjärooli.

Jokaisella käyttäjällä (paitsi pääkäyttäjällä) tulee olla asetettuna jokin rooli. Roolissa määritellään järjestelmän käyttöoikeudet.
Ota yhteyttä oman yrityksen tilin pääkäyttäjään, joka voi asettaa sinun työntekijäprofiiliin roolin.

Katso myös ohjeen kuvan kohta 4 - esimerkki työntekijä -lomakkeesta.
Työntekijän lisääminen