Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?” versioiden välillä

Rivi 1: Rivi 1:
Jos työntekijän kalenterissa on vapaita aikoja, mutta ne eivät näy asiakkaille varattavina aikoina nettivarauksessa, kyse on asetuksista. <br>
+
Internet-ajanvarauksen asiakasnäkymässä näytetään ne toimipisteet, työntekijät ja palvelut, jotka käyttäjä on valinnut näytettäväksi. <br>
Nettivarauksessa näytetään ne toimipisteet, työntekijätpalvelut ja ajankohdat, jotka käyttäjä on valinnut näytettäväksi. <br><br>
+
*Varattaviin aikoihin vaikuttaa myös toimipisteen asetukset, toimipisteen aukioloajat ja työntekijän vuorot (jos käytössä). Asiakkaan varausnäkymässä näkyvät vain vapaat ajat.<br>
 +
*Jotta varattavat ajat näkyisivät asiakkaille netissä, tarkista seuraavat valinnat ja asetukset . <br>
  
 
Katso koko muistilista tarkistettavista kohteista:<br>
 
 
[[Ajas_Nettivaraus#Varattavien_aikojen_n.C3.A4kyminen_asiakkaalle|Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle]]<br>
 
[[Ajas_Nettivaraus#Varattavien_aikojen_n.C3.A4kyminen_asiakkaalle|Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle]]<br>
 
<br>
 
<br>

Versio 15. huhtikuuta 2019 kello 13.23

Internet-ajanvarauksen asiakasnäkymässä näytetään ne toimipisteet, työntekijät ja palvelut, jotka käyttäjä on valinnut näytettäväksi.

  • Varattaviin aikoihin vaikuttaa myös toimipisteen asetukset, toimipisteen aukioloajat ja työntekijän vuorot (jos käytössä). Asiakkaan varausnäkymässä näkyvät vain vapaat ajat.
  • Jotta varattavat ajat näkyisivät asiakkaille netissä, tarkista seuraavat valinnat ja asetukset .

Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle


Avainsanat: nettivaraus, varattavat ajat