Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?” versioiden välillä

 
(Yhtä välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
Jos työntekijän kalenterissa on vapaita aikoja, mutta ne eivät näy asiakkaille varattavina aikoina nettivarauksessa, kyse on asetuksista. <br>
+
Internet-ajanvarauksen asiakasnäkymässä näytetään ne toimipisteet, työntekijät ja palvelut, jotka käyttäjä on valinnut näytettäväksi. <br>
Nettivarauksessa näytetään ne toimipisteet, työntekijätpalvelut ja ajankohdat, jotka käyttäjä on valinnut näytettäväksi. <br><br>
+
Varattaviin aikoihin vaikuttaa myös toimipisteen asetukset, toimipisteen aukioloajat ja työntekijän vuorot (jos käytössä). Asiakkaan varausnäkymässä näkyvät vain vapaat ajat.<br><br>
  
 
+
Jotta varattavat ajat näkyisivät asiakkaille netissä, tarkista seuraavat valinnat ja asetukset . <br>
Katso koko muistilista tarkistettavista kohteista:<br>
 
 
[[Ajas_Nettivaraus#Varattavien_aikojen_n.C3.A4kyminen_asiakkaalle|Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle]]<br>
 
[[Ajas_Nettivaraus#Varattavien_aikojen_n.C3.A4kyminen_asiakkaalle|Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle]]<br>
 
<br>
 
<br>

Nykyinen versio 15. huhtikuuta 2019 kello 13.24

Internet-ajanvarauksen asiakasnäkymässä näytetään ne toimipisteet, työntekijät ja palvelut, jotka käyttäjä on valinnut näytettäväksi.
Varattaviin aikoihin vaikuttaa myös toimipisteen asetukset, toimipisteen aukioloajat ja työntekijän vuorot (jos käytössä). Asiakkaan varausnäkymässä näkyvät vain vapaat ajat.

Jotta varattavat ajat näkyisivät asiakkaille netissä, tarkista seuraavat valinnat ja asetukset .
Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle


Avainsanat: nettivaraus, varattavat ajat