Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?” versioiden välillä

 
Rivi 1: Rivi 1:
 
Internet-ajanvarauksen asiakasnäkymässä näytetään ne toimipisteet, työntekijät ja palvelut, jotka käyttäjä on valinnut näytettäväksi. <br>
 
Internet-ajanvarauksen asiakasnäkymässä näytetään ne toimipisteet, työntekijät ja palvelut, jotka käyttäjä on valinnut näytettäväksi. <br>
*Varattaviin aikoihin vaikuttaa myös toimipisteen asetukset, toimipisteen aukioloajat ja työntekijän vuorot (jos käytössä). Asiakkaan varausnäkymässä näkyvät vain vapaat ajat.<br>
+
Varattaviin aikoihin vaikuttaa myös toimipisteen asetukset, toimipisteen aukioloajat ja työntekijän vuorot (jos käytössä). Asiakkaan varausnäkymässä näkyvät vain vapaat ajat.<br><br>
*Jotta varattavat ajat näkyisivät asiakkaille netissä, tarkista seuraavat valinnat ja asetukset . <br>
 
  
 +
Jotta varattavat ajat näkyisivät asiakkaille netissä, tarkista seuraavat valinnat ja asetukset . <br>
 
[[Ajas_Nettivaraus#Varattavien_aikojen_n.C3.A4kyminen_asiakkaalle|Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle]]<br>
 
[[Ajas_Nettivaraus#Varattavien_aikojen_n.C3.A4kyminen_asiakkaalle|Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle]]<br>
 
<br>
 
<br>

Nykyinen versio 15. huhtikuuta 2019 kello 13.24

Internet-ajanvarauksen asiakasnäkymässä näytetään ne toimipisteet, työntekijät ja palvelut, jotka käyttäjä on valinnut näytettäväksi.
Varattaviin aikoihin vaikuttaa myös toimipisteen asetukset, toimipisteen aukioloajat ja työntekijän vuorot (jos käytössä). Asiakkaan varausnäkymässä näkyvät vain vapaat ajat.

Jotta varattavat ajat näkyisivät asiakkaille netissä, tarkista seuraavat valinnat ja asetukset .
Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle


Avainsanat: nettivaraus, varattavat ajat