Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Mistä löydän kaikki laskuttamattomat tapahtumat?” versioiden välillä

Rivi 12: Rivi 12:
 
[[Tiedosto:Odottaa-laskutusta2.jpg|700px]]<br><br>
 
[[Tiedosto:Odottaa-laskutusta2.jpg|700px]]<br><br>
  
'''1)''' Valitse "Näytä vain asiakkaat, joilla on laskuttamattomia tapahtumia olemaan "Kyllä".<br>
+
'''1)''' Valitse "Näytä vain asiakkaat, joilla on laskuttamattomia tapahtumia" olemaan "Kyllä".<br>
 
'''2)''' Näillä painikkeilla voit joko valita kaikki (vihreä painike) tai poistaa kaikki valinnat (valkoinen painike)<br>
 
'''2)''' Näillä painikkeilla voit joko valita kaikki (vihreä painike) tai poistaa kaikki valinnat (valkoinen painike)<br>
 
'''3)''' Tai voit valita asiakkaita yksitellen.<br><br>
 
'''3)''' Tai voit valita asiakkaita yksitellen.<br><br>

Versio 4. marraskuuta 2022 kello 16.16

Jos haluat vain tarkastella mitkä käynnit ovat laskuttamatta:

  • Valitse Käynnit-sivulla suodatus: "Lisätiedot" - "Odottaa laskutusta".

Odottaa-laskutusta1.jpg

Jos haluat luoda laskut kaikille tai joillekin asiakkaille, joilla on laskuttamattomia käyntejä:

Odottaa-laskutusta4.jpg

  • Valitse Asiakkaat -sivulla "Toiminnot" - "Edistyneet toiminnot".

Odottaa-laskutusta2.jpg

1) Valitse "Näytä vain asiakkaat, joilla on laskuttamattomia tapahtumia" olemaan "Kyllä".
2) Näillä painikkeilla voit joko valita kaikki (vihreä painike) tai poistaa kaikki valinnat (valkoinen painike)
3) Tai voit valita asiakkaita yksitellen.

Odottaa-laskutusta3.jpg

1) Kun vähintään yksi asiakas on valittuna, listan alreunaan tulee näkyviin painike: "Toiminnot valituille asiakkaille".
2) Valitse "Luo laskut".

Jos samalla asiakkaalla on ollut useampi laskutusta odottava käynti (siirretty jälkilaskutukseen), asiakkaalle luodaan koontilasku.