Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Miten vastaanoton (respa) monen käyttäjän kirjautuminen samaan koneeseen kannattaa järjestää?” versioiden välillä

Rivi 3: Rivi 3:
 
*Monet järjestelmän toiminnot keräävät lokitietoja käyttäjistä. Lokeja lisätään koko ajan toimintoihin, joissa niitä ei vielä ole ollut. Lokeista selviää mm:
 
*Monet järjestelmän toiminnot keräävät lokitietoja käyttäjistä. Lokeja lisätään koko ajan toimintoihin, joissa niitä ei vielä ole ollut. Lokeista selviää mm:
 
**Kuka varauksen on lisännyt, muokannut tai poistanut?  
 
**Kuka varauksen on lisännyt, muokannut tai poistanut?  
**Kuka on muokannut asiakaskorttia, käyntiä ?
+
**Kuka on muokannut käyntiä tai asiakaskorttia ?
**Kuka asiakastietoja ja mitä tietoja on katsellut ja milloin? Asiakkaan GDPR-tulosteeseen voi Ajas Touchin Esijulkaisuversiosta 11/2022 alkaen tulostaa myös katselutiedot.
+
**Kuka on katsellut asiakkaan tietoja, mitä tietoja ja milloin? Asiakkaan GDPR-tulosteeseen voi Ajas Touchin Esijulkaisuversiosta 11/2022 alkaen tulostaa myös varausten, käyntien, asiakaskortin ja potilaskertomuksen katselutiedot.
  
 
*Unohtuiko salasana -toimintoa voi käyttää vain, jos omassa työntekijäprofiilissa on yksilöllinen sähköpostiosoite.
 
*Unohtuiko salasana -toimintoa voi käyttää vain, jos omassa työntekijäprofiilissa on yksilöllinen sähköpostiosoite.
  
 
Jos toimipisteessä on vastaanotto / respa ja vastaanotossa työskentelee päivän aikaan useita eri työntekijöitä, myös samanaikaisesti, miten kirjautumistunnusten jatkuva vaihtaminen sujuu helpoiten?<br><br>
 
Jos toimipisteessä on vastaanotto / respa ja vastaanotossa työskentelee päivän aikaan useita eri työntekijöitä, myös samanaikaisesti, miten kirjautumistunnusten jatkuva vaihtaminen sujuu helpoiten?<br><br>

Versio 11. marraskuuta 2022 kello 13.19

Ajas-ohjelman käyttöön suositellaan, että kaikilla saman tilin käyttäjillä on omat kirjautumistunnukset ja yksilöllinen sähköpostiosoite.

  • Monet järjestelmän toiminnot keräävät lokitietoja käyttäjistä. Lokeja lisätään koko ajan toimintoihin, joissa niitä ei vielä ole ollut. Lokeista selviää mm:
    • Kuka varauksen on lisännyt, muokannut tai poistanut?
    • Kuka on muokannut käyntiä tai asiakaskorttia ?
    • Kuka on katsellut asiakkaan tietoja, mitä tietoja ja milloin? Asiakkaan GDPR-tulosteeseen voi Ajas Touchin Esijulkaisuversiosta 11/2022 alkaen tulostaa myös varausten, käyntien, asiakaskortin ja potilaskertomuksen katselutiedot.
  • Unohtuiko salasana -toimintoa voi käyttää vain, jos omassa työntekijäprofiilissa on yksilöllinen sähköpostiosoite.

Jos toimipisteessä on vastaanotto / respa ja vastaanotossa työskentelee päivän aikaan useita eri työntekijöitä, myös samanaikaisesti, miten kirjautumistunnusten jatkuva vaihtaminen sujuu helpoiten?