Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Miten vastaanoton (respa) monen käyttäjän kirjautuminen samaan koneeseen kannattaa järjestää?” versioiden välillä

Rivi 16: Rivi 16:
  
 
'''2. Pin-koodi'''<br><br>
 
'''2. Pin-koodi'''<br><br>
 +
 +
[[Tiedosto:Vaihda-pin-kysely.jpg|400px]]<br><br>

Versio 11. marraskuuta 2022 kello 16.21

OHJE KESKEN

Ajas-ohjelman käyttöön suositellaan, että kaikilla saman tilin käyttäjillä on omat kirjautumistunnukset ja yksilöllinen sähköpostiosoite.

  • Monet järjestelmän toiminnot keräävät lokitietoja käyttäjistä. Lokeja lisätään koko ajan toimintoihin, joissa niitä ei vielä ole ollut. Lokeista selviää mm:
    • Kuka varauksen on lisännyt, muokannut tai poistanut?
    • Kuka on muokannut käyntiä tai asiakaskorttia ?
    • Kuka on katsellut asiakkaan tietoja, mitä tietoja ja milloin? Asiakkaan GDPR-tulosteeseen voi Ajas Touchin Esijulkaisuversiosta 11/2022 alkaen tulostaa myös varausten, käyntien, asiakaskortin ja potilaskertomuksen katselutiedot.
  • Unohtuiko salasana -toimintoa voi käyttää vain, jos omassa työntekijäprofiilissa on yksilöllinen sähköpostiosoite.


Jos toimipisteessä on vastaanotto / respa ja vastaanotossa työskentelee päivän aikaan useita eri työntekijöitä, myös samanaikaisesti, miten kirjautumistunnusten jatkuva vaihtaminen sujuu helpoiten?

1. Vaihda käyttäjää -toiminto

2. Pin-koodi

Vaihda-pin-kysely.jpg