Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Miten voin muuttaa asiakkaan kirjautumistunnukset?” versioiden välillä

Rivi 1: Rivi 1:
 
Jos järjestelmän yhteisissä asetuksissa  on valittu pakollinen kirjautuminen nettivarauksen asiakasnäkymään, ja kirjautumistavaksi on valittu "Käyttäjänimi ja salasana", voit asettaa ja/tai vaihtaa asiakkaalle käyttäjänimen ja salasanan asiakaskortin alareunassa olevan Toiminnot -painikkeen alta.  
 
Jos järjestelmän yhteisissä asetuksissa  on valittu pakollinen kirjautuminen nettivarauksen asiakasnäkymään, ja kirjautumistavaksi on valittu "Käyttäjänimi ja salasana", voit asettaa ja/tai vaihtaa asiakkaalle käyttäjänimen ja salasanan asiakaskortin alareunassa olevan Toiminnot -painikkeen alta.  
  
Katso ohje: [[Asetukset#Yhteiset asetukset|Yhteiset asetukset]].<br><br>
+
Katso ohje: [[Asetukset#Yhteiset asetukset|Yhteiset asetukset]].<br>
  
 
Katso ohje: [[Asiakkaat#Asiakaskortin_toiminnot_-painike|Asiakaskortin Toiminnot -painike]].
 
Katso ohje: [[Asiakkaat#Asiakaskortin_toiminnot_-painike|Asiakaskortin Toiminnot -painike]].

Versio 22. elokuuta 2019 kello 12.32

Jos järjestelmän yhteisissä asetuksissa on valittu pakollinen kirjautuminen nettivarauksen asiakasnäkymään, ja kirjautumistavaksi on valittu "Käyttäjänimi ja salasana", voit asettaa ja/tai vaihtaa asiakkaalle käyttäjänimen ja salasanan asiakaskortin alareunassa olevan Toiminnot -painikkeen alta.

Katso ohje: Yhteiset asetukset.

Katso ohje: Asiakaskortin Toiminnot -painike.



Avainsanat: kirjautuminen nettivaraukseen, asiakkaan kirjautumistunnukset, pakollinen kirjautuminen