Loikkaa: valikkoon, hakuun

Sivut, joilla ei ole kielilinkkejä

Seuraavat sivut eivät viittaa erikielisiin versioihin:

Alla näytetään 100 tulosta väliltä 1100.

Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 100 edellistä | 100 seuraavaa →

  1. Ajanvarauksen lisäpalvelut
  2. Ajas Nettivaraus
  3. Ajas Standard
  4. Ajas Touch lataa selaimessa eikä kirjautumis- tai muu sivu avaudu
  5. Ajas Touchin päivykset - miten saan käyttöön esijulkaisuversion Beta-profiileille?
  6. Ajas Touchin sivu näyttää oudolta
  7. Ajoitetut tehtävät
  8. Asetukset
  9. Asiakas ei saanut varauksestaan ilmoitusviestiä tai muistutusviestiä, missä vika?
  10. Asiakas kertoo varanneensa ajan ja saaneensa vahvistuksen, mutta aikaa ei löydy varauskalenterista
  11. Asiakas on ilmoittanut muutoksia yhteystietoihin, tarkista asiakaskortin lisätiedoista?
  12. Asiakasnäkymän teemat
  13. Asiakkaan käyttölokien käsittelijän rooli
  14. Asiakkaan verkkolaskutustietojen tuonti
  15. Asiakkaat
  16. Diagnoosin rakenteinen kirjaaminen
  17. Eläinlääkärin toimialaversio
  18. Esitietolomake
  19. Estetyt asiakaspalvelijat
  20. Etusivu
  21. Fysiologisen mittauksen rakenteinen kirjaaminen
  22. Fysioterapian toimialaversio
  23. Google Analyticsin ja Google Tag Managerin käyttöönotto Nettivaraus 6 -asiakasnäkymässä
  24. Hoitojaksot, maksusitoumukset ja käyntitodistus
  25. Integroidun maksupäätteen käyttö
  26. Kanta-merkinnän tekeminen väliaikaisella tunnuksella
  27. Kanta - Alaikäisen puolesta asiointi
  28. Kanta Potilastiedon arkisto
  29. Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: ERA SmartCard sovellusta ei löydy
  30. Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: eRASmart card versio lakkaa toimimasta (pvm), muista päivittää versio uuteen
  31. Kassa ja maksut
  32. Kela-suorakorvaukset
  33. Kieliversiot - Ajas Touch ja Asiakasnäkymä
  34. Kirjanpito
  35. Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?
  36. Kirjautuminen uudesta IP-osoitteesta. Mitä teen?
  37. Kirjautumistiedot
  38. Kuinka automaattiset tauot toimii?
  39. Kuinka poistan palvelun yhdeltä työntekijältä?
  40. Kuitin lähettäminen sähköpostilla
  41. Käynnit
  42. Käynnit-lomakkeen uudistukset maksun jakamisessa ja siirrossa
  43. Käyttäjän vaihtaminen
  44. Käytämme nettivarauksessa yhteistä brändin mukaista toimipisteen nimeä, mutta haluamme laskuttaa käynnit omilla laskutustiedoillamme. Kuinka voin vaihtaa varauksesta tehtyyn käyntiin oman toimipisteen nimen?
  45. Käytön aloittaminen
  46. Laboratoriotutkimustulosten rakenteinen kirjaaminen - LAB
  47. Laskutus
  48. Luonnoksena tallennettujen merkintöjen massavienti Kantaan
  49. Lääkitystietojen rakenteinen kirjaaminen
  50. Lääkärin toimialaversio
  51. Lääkärinpalkkiotaksaan muutoksia etäpalvelujen korvaamisesta
  52. Maksupäätteen yhteysohjelmisto Windows-koneella.
  53. Maksut
  54. Markkinointiluvan käyttö viestinnässä
  55. Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kun etusivu?
  56. Miksi Myynti-raportin Lahjakorttimaksut ja Lahjakortit-raportin Käytettyjen arvo ei anna samaa summaa?
  57. Miksi Nettivaraus 6:n ehdottamissa seuraavissa ajoissa ei näy kaikki ajat? Miten se toimii?
  58. Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?
  59. Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?
  60. Miksi en saa vaihdettua toimipistettä Varausnäkymässä?
  61. Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?
  62. Mistä löydän ALV-erittelyn?
  63. Mistä löydän kaikki laskuttamattomat tapahtumat?
  64. Mistä löydän yrityksen tunnisteen?
  65. Mistä näen asiakkaiden ja käyntien lukumäärän viime vuonna?
  66. Mistä raportista näen käyttämättömät lahjakortit?
  67. Mistä saan muutettua yrityksen nimen asiakkaalle lähtevään viestiin tai nettivaraukseen?
  68. Miten aloitan Ajas Touchin käytön?
  69. Miten asiakkaalle lähetetään varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja muistutusviesti tekstiviestillä?
  70. Miten haen asiakasta?
  71. Miten lisään uuden myyntitapahtuman tallennettuun laskuun
  72. Miten näytän uudet palveluhinnat asiakasnäkymässä, jos hinnasto muuttuu vasta tulevana päivänä?
  73. Miten poistan käyttäjiä tilauksestani?
  74. Miten pystyn estämään tupla-asiakaskortit eli useamman asiakaskortin syntymisen samalle asiakkaalle?
  75. Miten raportoin lahjakorttimyynnin kirjanpidossa?
  76. Miten saan tehtyä varauksia aukiolojen tai vuorojen ulkopuolelle?
  77. Miten saan tulostettua raportin lähettämistäni laskuista?
  78. Miten vastaanoton (respa) monen käyttäjän kirjautuminen samaan koneeseen kannattaa järjestää?
  79. Miten voin muuttaa asiakkaan kirjautumistunnukset?
  80. Mitä kuittitulostimia Ajas tukee?
  81. Mitä tarkoittaa varaukset työvuoroihin kuulumattomille?
  82. Mitä vuorot ja työvuorojärjestelmä tarkoittaa?
  83. Moniresurssivarauksen tekeminen
  84. Muokkasin asiakkaalle lähtevän viestipohjan, mutta muutokseni ei näy viestissä?
  85. Muut
  86. Nettivarauksen käyttäytyminen
  87. Nettivarauksen maksuominaisuus
  88. Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?
  89. Nettivaraus 6 -asiakasnäkymän upottaminen omille verkkosivuille
  90. Ohjelman asennus
  91. Ongelmia kirjautumisessa
  92. Onko minulla maksamattomia laskuja?
  93. Palvelun aikataulutus
  94. Palvelut
  95. Potilaskertomuksen keskeiset tietorakenteet
  96. Psykoterapian toimialaversio
  97. Päivämäärän ja kalenterivuoden määräytyminen SV 132 -lomakkeella
  98. Raportit
  99. Riskitiedot
  100. Rokotusten rakenteinen kirjaaminen Ajas Touch

Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 100 edellistä | 100 seuraavaa →