Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Usein kysytyt kysymykset” versioiden välillä

(Nettivaraus)
(Nettivaraus)
Rivi 31: Rivi 31:
 
*[[Miksi_asiakas_ei_pysty_varaamaan_tämän_päivän_aikaa_vaikka_se_on_vapaana%3F|Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?]]<br>
 
*[[Miksi_asiakas_ei_pysty_varaamaan_tämän_päivän_aikaa_vaikka_se_on_vapaana%3F|Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?]]<br>
  
*[[Miksi_asiakasnäkymässä_kysytään_markkinointilupaa_tekstiviestillä,_vaikka_minulla_ei_ole_käytössä_tekstiviestipalvelua%3F|Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?]]
+
*[[Miksi_asiakasnäkymässä_kysytään_markkinointilupaa_tekstiviestillä,_vaikka_minulla_ei_ole_käytössä_tekstiviestipalvelua%3F|Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?]]<br>
 +
 
 +
*[[Voiko_asiakkaan_varausvahvistus-_ja_muistutusviestiin_saada_peruutuslinkin%3F|Voiko asiakkaan varausvahvistus- ja muistutusviestiin saada peruutuslinkin?]]
  
 
<br>
 
<br>

Versio 19. lokakuuta 2021 kello 10.29

Käyttöönotto


Kirjautuminen


Tilanteet


Nettivaraus


Varaukset


Viestit


Vuorot


Asiakkaat


Palvelut


Raportit ja taulukot


Oman Ajas-tilaukseni tiedot