Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Usein kysytyt kysymykset” versioiden välillä

(Käyttöönotto)
Rivi 2: Rivi 2:
 
Miten aloitan ohjelman käytön?<br>
 
Miten aloitan ohjelman käytön?<br>
  
 +
<br>
 
====Kirjautuminen====
 
====Kirjautuminen====
 
[[Yrityksen tunniste|Mistä löydän yrityksen tunnisteen? ]]
 
[[Yrityksen tunniste|Mistä löydän yrityksen tunnisteen? ]]
  
====Varaukset====
+
<br>
 
 
====Vuorot====
 
 
 
 
====Nettivaraus====
 
====Nettivaraus====
 
Miksi vapaat aikani eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?<br>
 
Miksi vapaat aikani eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?<br>
Rivi 14: Rivi 12:
 
Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?<br>
 
Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?<br>
 
Asiakas ei pysty perumaan varausta asiakasnäkymästä "Omat varaukset" -kohdasta. Mitä teen?<br>
 
Asiakas ei pysty perumaan varausta asiakasnäkymästä "Omat varaukset" -kohdasta. Mitä teen?<br>
 +
 +
<br>
 +
====Varaukset====
 +
 +
<br>
 +
====Vuorot====

Versio 11. huhtikuuta 2019 kello 09.16

Käyttöönotto

Miten aloitan ohjelman käytön?


Kirjautuminen

Mistä löydän yrityksen tunnisteen?


Nettivaraus

Miksi vapaat aikani eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?
Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?
Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?
Asiakas ei pysty perumaan varausta asiakasnäkymästä "Omat varaukset" -kohdasta. Mitä teen?


Varaukset


Vuorot