Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Palvelut” versioiden välillä

(Palvelun työntekijäkohtaiset asetukset)
(Palvelun työntekijäkohtaiset asetukset)
Rivi 11: Rivi 11:
 
* Palvelua voidaan muokata työntekijäkohtaisesti. Samalla palvelulla voi olla eri kesto ja hinta riippuen työntekijästä.  
 
* Palvelua voidaan muokata työntekijäkohtaisesti. Samalla palvelulla voi olla eri kesto ja hinta riippuen työntekijästä.  
 
* Palvelun voi asettaa näkyviin tai piilottaa näkyvistä nettiajanvarauksessa työntekijäkohtaisesti.   
 
* Palvelun voi asettaa näkyviin tai piilottaa näkyvistä nettiajanvarauksessa työntekijäkohtaisesti.   
 +
<br><br>
 +
[[Tiedosto:Palvelun-tyontekijakohtainen-liitos.jpg|none]]
 
<br>
 
<br>
Palvelun-tyontekijakohtainen-liitos.jpg
+
<br><br>
 +
[[Tiedosto:Palvelun-tyontekijakohtainen-liitos2.jpg|none]]
 
<br>
 
<br>
  

Versio 17. toukokuuta 2018 kello 09.33

Palvelun lisääminen

  • Ajas-ohjelmassa käytettävät palvelut (eli hinnaston tarjoamat palvelut) on lisättävä ennakkoon, sillä uusia palveluita ei voi tehdä ajanvarauksen luonnin yhteydessä.
  • Sama palvelu voidaan asettaa käytettäväksi joko kaikille tai valituille työntekijöille. Palvelun kesto ja hinta on oletuksena kaikille käyttäjille sama.



Palvelun työntekijäkohtaiset asetukset

  • Palvelua voidaan muokata työntekijäkohtaisesti. Samalla palvelulla voi olla eri kesto ja hinta riippuen työntekijästä.
  • Palvelun voi asettaa näkyviin tai piilottaa näkyvistä nettiajanvarauksessa työntekijäkohtaisesti.



Palvelun-tyontekijakohtainen-liitos.jpg




Palvelun-tyontekijakohtainen-liitos2.jpg


Palvelujen järjestys ja luokitus

  • Palveluun voidaan liittää luokitus, mikä selkeyttää nettiajanvarauksen asiakasnäkymää varsinkin silloin, kun tarjolla on hyvin monta erilaista palvelua.
  • Palvelut voi asettaa näkyviin itse valitun järjestyksen mukaisesti. Pienin järjestysnumero on listan alimpana ja suurin ylimpänä.