Ero sivun ”Hoitojaksot, maksusitoumukset ja käyntitodistus” versioiden välillä
(→Hoitojakson lisääminen manuaalisesti) |
(→Hoitojakson lisääminen manuaalisesti) |
||
Rivi 7: | Rivi 7: | ||
Uuden hoitojakson voi lisätä joko manuaalisen lomakkeen kautta tai suoraan käynnin yhteydessä automaattisesti.<br><br> | Uuden hoitojakson voi lisätä joko manuaalisen lomakkeen kautta tai suoraan käynnin yhteydessä automaattisesti.<br><br> | ||
− | ===Hoitojakson lisääminen | + | ===Hoitojakson lisääminen=== |
[[Tiedosto:Hoitojaksot1.jpg|600px]]<br><br> | [[Tiedosto:Hoitojaksot1.jpg|600px]]<br><br> |
Versio 12. syyskuuta 2023 kello 08.56
Uusi ominaisuus tulossa syksyllä 2023. Tämä ei vielä ole virallinen ohje.
Sisällysluettelo
Hoitojaksot
Hoitojaksoja käytetään erityisesti terapia-aloilla. Asiakkaan käynnit voi nyt liittää hoitojaksoon. Hoitojaksosta voi tulostaa Käyntitodistuksen. (LINKKI).
Uuden hoitojakson voi lisätä joko manuaalisen lomakkeen kautta tai suoraan käynnin yhteydessä automaattisesti.
Hoitojakson lisääminen
Avaa asiakaskortilta, Potilaskertumus-linkin alta "Hoitojaksot" - "Lisää hoitojakso". Uusi hoitojakso -lomake avautuu.
1) Anna hoitojaksolle nimi.
2) Voimassaolo alkaa oletuksena tästä päivästä. Voit muuttaa päivämäärää.
3) Hoitojakso voi olla toistaiseksi voimassa, tai jos se asetetaan olemaan "Määräaikainen" - "Kyllä", voit antaa hoitojakson päättymispäivän.
4) Valitse käyttörajoitus:
- Ei rajoitusta - käyttöjä ei ole rajoitettu.
- Palveluiden lukumäärä - rajoittaa hoitojaksoon käytettyjen palvelujen lukumäärän asetettuun arvoon.
5) Palveluiden lukumäärän arvon asettaminen.
6) Nykyiset käytöt -kenttä seuraa kuinka monta kertaa jokin palvelu on käynnissä liitetty hoitojaksoon.
7) Tallenna lomake.
Hoitojakso on nyt luotu.