Ero sivun ”Asiakkaan käyttölokien käsittelijän rooli” versioiden välillä
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
− | Ohje on tarkoitettu organisaatioille, jotka ovat tilanneet ERA-käyttöliittymään rajallisen Ylläpitäjän roolin. Sopimus voidaan tehdä organisaatio-liittyjien kanssa, ja sopimuksen voi pyytää allekirjoitettavaksi asiakaspalvelustamme: asiakaspalvelu (at) | + | Ohje on tarkoitettu organisaatioille, jotka ovat tilanneet ERA-käyttöliittymään rajallisen Ylläpitäjän roolin. Sopimus voidaan tehdä organisaatio-liittyjien kanssa, ja sopimuksen voi pyytää allekirjoitettavaksi asiakaspalvelustamme: asiakaspalvelu (at) ajas.fi <br><br> |
[[Tiedosto:Yllapitaja1.png|500px]]<br><br> | [[Tiedosto:Yllapitaja1.png|500px]]<br><br> |
Versio 15. maaliskuuta 2024 kello 14.15
Ohje on tarkoitettu organisaatioille, jotka ovat tilanneet ERA-käyttöliittymään rajallisen Ylläpitäjän roolin. Sopimus voidaan tehdä organisaatio-liittyjien kanssa, ja sopimuksen voi pyytää allekirjoitettavaksi asiakaspalvelustamme: asiakaspalvelu (at) ajas.fi
Ylläpitäjän rooli on lisätty käyttäjälle, jolla on myös ammattioikeuksiin perustuvat käyttöoikeudet Kannassa.
- Valitaan kirjautumistavaksi: Ylläpitäjä
Toimialueena on : "Asiakas Oy" : Asiakkaan käyttölokien käsittelijä
Asiakkaan käyttölokien käsittelijä -roolissa avautuvassa näkymässä on seuraavia toimintoja:
1) Käyttöloki. Lokitietojen tarkastelu tapahtuu tällä välilehdellä.
2) Tilastot. Tällä välilehdellä voi tehdä useita erilaisia tilastollisia hakuja organisaation Kanta-tapahtumien kappalemääristä.
3) Ladattavat materiaalit, kuten käyttöohjeet.
Tarkastellaksesi Käyttölokia, paina "Hae".