Ero sivun ”Asetukset” versioiden välillä
(→Ajanvarauksen asetukset) |
(→Asiakasnäkymän teeman valinta) |
||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
+ | ===Ajanvarauksen asetusten selitteet=== | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
=== Asiakasnäkymän teeman valinta === | === Asiakasnäkymän teeman valinta === | ||
*Nettiajanvarauksen asiakasnäkymään on valittavissa erilaisia valmiita ulkoasuteemoja. | *Nettiajanvarauksen asiakasnäkymään on valittavissa erilaisia valmiita ulkoasuteemoja. | ||
Rivi 6: | Rivi 12: | ||
{{#ev:youtube|CX72GMCWJcc|800}} | {{#ev:youtube|CX72GMCWJcc|800}} | ||
<br> | <br> | ||
− | |||
=== Ilmoitukset ja muistutukset === | === Ilmoitukset ja muistutukset === |
Versio 23. lokakuuta 2017 kello 11.16
Sisällysluettelo
Ajanvarauksen asetusten selitteet
Asiakasnäkymän teeman valinta
- Nettiajanvarauksen asiakasnäkymään on valittavissa erilaisia valmiita ulkoasuteemoja.
- Asiakasnäkymässä voidaan käyttää viikko- tai päivänäkymää.
- Asiakasnäkymää voidaan muokata käyttämällä omaa CSS-tyylitiedostoa tai tilaamalla räätälöinnin.
Ilmoitukset ja muistutukset
- Automaattisten ilmoitusten ja muistutusten säätely sijaitsee Asetusten "Ajanvarauksen asetukset" -välilehden alla.
- Tästä osiosta voidaan säädellä:
- Asiakasvarausten ilmoitusten kohde ja tyyppi (toimipisteelle tai asiakaspalvelijalle sähköpostiin ja/tai tekstiviestillä.)
- Sähköpostimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
- Sähköpostimuistutusten lähettäjän nimi
- Tekstiviestimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
- Tekstiviestimuistutusten lähettäjän nimi
- Tekstiviestimuistutusten lähettäjän valinta (toimipiste, asiakaspalvelija tai muu)
Laskutusasetukset
- Laskutusasetukset-välilehdeltä voit säätää toimipistekohtaisesti laskuun kirjattavan:
- Osoitteen
- Postinumeron
- Postitoimipaikan
- Sähköpostiosoitteen
- Viivästyskoron
- Y-tunnuksen
- Yrityksen BIC:n eli pankin tunnisteen
- Yrityksen laskulla näytettävän nimen
- Yrityksen tilinumeron (IBAN)
Viestipohjien käyttöönotto
- Automaattisten vahvistus- ja muistutusviestien käyttöönotto tapahtuu Asetusten Viestipohjat-välilehdeltä.
- Vahvistus- ja muistutusviestit voidaan asettaa aktiivisiksi toimipistekohtaisesti sekä sähköpostin, että tekstiviestien kautta.
- Lisätietoja viesteissä käytettävistä mahdollisista kentistä saa avaamalla "Lyhennysten selitteet" -listan.