Ero sivun ”Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?” versioiden välillä
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
Tähän voi olla monta syytä, mutta tavallisesti kyse on siitä, että toimipisteellä on laajat aukioloajat ja työntekijä ei kuulu työvuorojärjestelmään. <br> | Tähän voi olla monta syytä, mutta tavallisesti kyse on siitä, että toimipisteellä on laajat aukioloajat ja työntekijä ei kuulu työvuorojärjestelmään. <br> | ||
*Jos työvuorojärjestelmä ei ole käytössä, kaikki toimipisteen aukioloaikojen mukaiset ajat ovat varattavissa.<br> | *Jos työvuorojärjestelmä ei ole käytössä, kaikki toimipisteen aukioloaikojen mukaiset ajat ovat varattavissa.<br> | ||
− | * | + | *Työvuorojärjestelmän voi ottaa käyttöön avaamalla työntekijän (Ylläpito -> Työntekijät -> Avaa) ja muuttamalla "käytä työvuoroja" asentoon "Kyllä". |
+ | *Tämän jälkeen vuoroja avataan halutunlaisesti Varausnäkymän välilehdellä "Vuorot". | ||
Versio 15. huhtikuuta 2019 kello 14.41
Tähän voi olla monta syytä, mutta tavallisesti kyse on siitä, että toimipisteellä on laajat aukioloajat ja työntekijä ei kuulu työvuorojärjestelmään.
- Jos työvuorojärjestelmä ei ole käytössä, kaikki toimipisteen aukioloaikojen mukaiset ajat ovat varattavissa.
- Työvuorojärjestelmän voi ottaa käyttöön avaamalla työntekijän (Ylläpito -> Työntekijät -> Avaa) ja muuttamalla "käytä työvuoroja" asentoon "Kyllä".
- Tämän jälkeen vuoroja avataan halutunlaisesti Varausnäkymän välilehdellä "Vuorot".
Katso koko lista asetuksista, jotka vaikuttavat varattavien aikojen näkymiseen nettivarauksessa
Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle
Avainsanat: nettivaraus, varattavat ajat