Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?” versioiden välillä

Rivi 1: Rivi 1:
 
Tähän voi olla monta syytä, mutta tavallisesti kyse on siitä, että toimipisteellä on laajat aukioloajat ja työntekijä ei kuulu työvuorojärjestelmään. <br>
 
Tähän voi olla monta syytä, mutta tavallisesti kyse on siitä, että toimipisteellä on laajat aukioloajat ja työntekijä ei kuulu työvuorojärjestelmään. <br>
 
*Jos työvuorojärjestelmä ei ole käytössä, kaikki toimipisteen aukioloaikojen mukaiset ajat ovat varattavissa.<br>
 
*Jos työvuorojärjestelmä ei ole käytössä, kaikki toimipisteen aukioloaikojen mukaiset ajat ovat varattavissa.<br>
*Työvuorojärjestelmän voi ottaa käyttöön avaamalla työntekijän (Ylläpito -> Työntekijät -> Avaa) ja muuttamalla "käytä työvuoroja" asentoon "Kyllä".
+
*Työvuorojärjestelmän voi ottaa käyttöön avaamalla työntekijän (Ylläpito -> Työntekijät -> Avaa) ja muuttamalla "Käytä työvuoroja" asentoon "Kyllä".
 
*Tämän jälkeen vuoroja avataan halutunlaisesti Varausnäkymän välilehdellä "Vuorot".
 
*Tämän jälkeen vuoroja avataan halutunlaisesti Varausnäkymän välilehdellä "Vuorot".
  

Versio 15. huhtikuuta 2019 kello 14.42

Tähän voi olla monta syytä, mutta tavallisesti kyse on siitä, että toimipisteellä on laajat aukioloajat ja työntekijä ei kuulu työvuorojärjestelmään.

  • Jos työvuorojärjestelmä ei ole käytössä, kaikki toimipisteen aukioloaikojen mukaiset ajat ovat varattavissa.
  • Työvuorojärjestelmän voi ottaa käyttöön avaamalla työntekijän (Ylläpito -> Työntekijät -> Avaa) ja muuttamalla "Käytä työvuoroja" asentoon "Kyllä".
  • Tämän jälkeen vuoroja avataan halutunlaisesti Varausnäkymän välilehdellä "Vuorot".


Katso koko lista asetuksista, jotka vaikuttavat varattavien aikojen näkymiseen nettivarauksessa
Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle


Avainsanat: nettivaraus, varattavat ajat