Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Kuitin lähettäminen sähköpostilla” versioiden välillä

(Kuitin lähettäminen sähköpostilla)
(Kuitin lähettäminen sähköpostilla)
Rivi 4: Rivi 4:
 
*Asiakkaan sähköpostiosoite on löydyttävä asiakaskortilta.<br>
 
*Asiakkaan sähköpostiosoite on löydyttävä asiakaskortilta.<br>
 
*Oman sähköpostinpalveluntarjoajan sähköpostiasetukset on lisättävä järjestelmään. Katso myös ohje:  [[Asetukset#Sähköpostiasetukset|Sähköpostiasetukset]].
 
*Oman sähköpostinpalveluntarjoajan sähköpostiasetukset on lisättävä järjestelmään. Katso myös ohje:  [[Asetukset#Sähköpostiasetukset|Sähköpostiasetukset]].
<br>
+
<br><br>
  
 +
 
[[Tiedosto:Kuitti-sahkopostilla1.jpg|none]]
 
[[Tiedosto:Kuitti-sahkopostilla1.jpg|none]]
 
<br>
 
<br>
'''1)''' "Lähetyksen tila" -sarakkeessa laskuja voi suodattaa. Valittavana on näyttää: Kaikki laskut, Lähetetyt tai Lähettämättömät laskut. <br>
+
'''1)''' Jos käynti on maksettu '''pikamaksuna''', maksu <br>
  
 
[[Tiedosto:Kuitti-sahkopostilla2.jpg|none]]
 
[[Tiedosto:Kuitti-sahkopostilla2.jpg|none]]

Versio 16. toukokuuta 2019 kello 13.05

Kuitin lähettäminen sähköpostilla

Kuitin voi lähettää suoraan asiakkaan sähköpostiin. Jotta tämä onnistuisi:

  • Asiakkaan sähköpostiosoite on löydyttävä asiakaskortilta.
  • Oman sähköpostinpalveluntarjoajan sähköpostiasetukset on lisättävä järjestelmään. Katso myös ohje: Sähköpostiasetukset.




Kuitti-sahkopostilla1.jpg


1) Jos käynti on maksettu pikamaksuna, maksu

Kuitti-sahkopostilla2.jpg


2) Kirjekuori-ikoni osoittaa sitä, että lasku on lähettämätön.