Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Asiakkaat” versioiden välillä

(Asiakkaan lisäys)
(Asiakaskortti ja asiakkaan tiedot)
Rivi 11: Rivi 11:
  
 
===Asiakaskortti ja asiakkaan tiedot===
 
===Asiakaskortti ja asiakkaan tiedot===
 +
 +
 +
* "Asiakkaan lisätiedot" -osiosta voidaan asettaa asiakkaalle erinäisiä lisätietoja, kuten ammatti, harrastukset, sairaudet tai vammat, lääkitys, syntymäaika tai, että saako asiakkaan tietoja luovuttaa kolmansille osapuolille.
 +
<br>
 +
[[Tiedosto:asiakas3.jpg|600px|none]]
 +
<br>
  
 
===Yritysasiakkaan lisäys ===
 
===Yritysasiakkaan lisäys ===

Versio 14. marraskuuta 2017 kello 18.44

Asiakkaan lisäys

  • Ajas Asiakashallintaan voidaan tallentaa asiakkaiden tietoja. Uusi asiakas voidaan lisätä valitsemalla Asiakkaat-näkymä päävalikosta ja näkymän avauduttua painamalla oikeasta yläkulmasta keltaista "Lisää asiakas" -painiketta.
  • Asiakkaalle kannattaa syöttää heti perustiedot kuten nimi, puhelinnumero, sähköposti ja osoitetiedot asiakaskortin luontivaiheessa.


Asiakkaat lisaa asiakas2.png


Asiakas1.jpg


Asiakaskortti ja asiakkaan tiedot

  • "Asiakkaan lisätiedot" -osiosta voidaan asettaa asiakkaalle erinäisiä lisätietoja, kuten ammatti, harrastukset, sairaudet tai vammat, lääkitys, syntymäaika tai, että saako asiakkaan tietoja luovuttaa kolmansille osapuolille.


Asiakas3.jpg


Yritysasiakkaan lisäys

  • Yritysasiakkaan lisääminen tapahtuu samasta painikkeesta kuin normaalinkin asiakkaan lisäys. Uusi asiakas -ruudun auetessa asiakastyyppi voidaan vaihtaa yritysasiakkaaksi.
Asiakkaat lisaa asiakas3.png