Ero sivun ”Onko minulla maksamattomia laskuja?” versioiden välillä
Rivi 15: | Rivi 15: | ||
*"Laskutushistoria" -välilehdeltä voit tarkastella sekä maksamattomia laskuja että laskuhistoria-arkistoa. | *"Laskutushistoria" -välilehdeltä voit tarkastella sekä maksamattomia laskuja että laskuhistoria-arkistoa. | ||
<br> | <br> | ||
− | Huomaathan, että osa pankkitileistä saattaa täsmäytyä järjestelmään viiveellä. Jos olet jo maksanut laskun, ei kannata hätääntyä vaikka lasku näkyisi vielä muutaman päivän maksamattomana. | + | Huomaathan, että osa pankkitileistä saattaa täsmäytyä järjestelmään viiveellä. Jos olet jo maksanut laskun, ei kannata hätääntyä vaikka lasku näkyisi vielä muutaman päivän maksamattomana.<br><br> |
+ | |||
+ | '''Kuva: Laskuhistoria'''<br> | ||
+ | [[Tiedosto:Laskuhistoria.png]]<br><br> |
Versio 18. maaliskuuta 2021 kello 14.08
Jos et ole varma oletko maksanut kaikki Ajas-tilaukseesi liittyvät laskut, voit nyt tarkistaa sen itse Ajas Touchista.
- Kirjaudu Ajas Touchiin pääkäyttätunnuksilla (tilinhaltija)
- Avaa "Tilauksen hallinnointi". Se löytyy ohjelman oikeassa yläkulmassa olevan nimesi alta.
- Laskutushistoria -sivu avautuu.
- Voit tarkistaa tilaukseesi liittyvien laskujen maksutilanteen tässä.
- Maksutiedot päivittyvät muutaman päivän viiveellä.
- "Laskutushistoria" -välilehdeltä voit tarkastella sekä maksamattomia laskuja että laskuhistoria-arkistoa.
Huomaathan, että osa pankkitileistä saattaa täsmäytyä järjestelmään viiveellä. Jos olet jo maksanut laskun, ei kannata hätääntyä vaikka lasku näkyisi vielä muutaman päivän maksamattomana.