Ero sivun ”Onko minulla maksamattomia laskuja?” versioiden välillä
(6 välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä) | |||
Rivi 16: | Rivi 16: | ||
<br> | <br> | ||
Huomaathan, että osa pankkitileistä saattaa täsmäytyä järjestelmään viiveellä. Jos olet jo maksanut laskun, ei kannata hätääntyä vaikka lasku näkyisi vielä muutaman päivän maksamattomana.<br><br> | Huomaathan, että osa pankkitileistä saattaa täsmäytyä järjestelmään viiveellä. Jos olet jo maksanut laskun, ei kannata hätääntyä vaikka lasku näkyisi vielä muutaman päivän maksamattomana.<br><br> | ||
+ | |||
+ | '''Kuva: Maksamattomat laskut'''<br> | ||
+ | Tulosta lasku PDF/painikkeesta.<br> | ||
+ | [[Tiedosto:Odottavat2.png]]<br><br> | ||
'''Kuva: Laskuhistoria'''<br> | '''Kuva: Laskuhistoria'''<br> | ||
− | [[Tiedosto: | + | Tulosta lasku PDF/painikkeesta.<br> |
+ | [[Tiedosto:Laskuhistoria2.png]]<br><br> |
Nykyinen versio 18. maaliskuuta 2021 kello 14.16
Jos et ole varma oletko maksanut kaikki Ajas-tilaukseesi liittyvät laskut, voit nyt tarkistaa sen itse Ajas Touchista.
- Kirjaudu Ajas Touchiin pääkäyttätunnuksilla (tilinhaltija)
- Avaa "Tilauksen hallinnointi". Se löytyy ohjelman oikeassa yläkulmassa olevan nimesi alta.
- Laskutushistoria -sivu avautuu.
- Voit tarkistaa tilaukseesi liittyvien laskujen maksutilanteen tässä.
- Maksutiedot päivittyvät muutaman päivän viiveellä.
- "Laskutushistoria" -välilehdeltä voit tarkastella sekä maksamattomia laskuja että laskuhistoria-arkistoa.
Huomaathan, että osa pankkitileistä saattaa täsmäytyä järjestelmään viiveellä. Jos olet jo maksanut laskun, ei kannata hätääntyä vaikka lasku näkyisi vielä muutaman päivän maksamattomana.