Ero sivun ”Palvelut” versioiden välillä
(→Palvelun työntekijäkohtaiset asetukset) |
(→Palvelun työntekijäkohtaiset asetukset) |
||
Rivi 11: | Rivi 11: | ||
* Palvelua voidaan muokata työntekijäkohtaisesti. Samalla palvelulla voi olla eri kesto ja hinta riippuen työntekijästä. | * Palvelua voidaan muokata työntekijäkohtaisesti. Samalla palvelulla voi olla eri kesto ja hinta riippuen työntekijästä. | ||
* Palvelun voi asettaa näkyviin tai piilottaa näkyvistä nettiajanvarauksessa työntekijäkohtaisesti. | * Palvelun voi asettaa näkyviin tai piilottaa näkyvistä nettiajanvarauksessa työntekijäkohtaisesti. | ||
+ | <br><br> | ||
+ | [[Tiedosto:Palvelun-tyontekijakohtainen-liitos.jpg|none]] | ||
<br> | <br> | ||
− | Palvelun-tyontekijakohtainen- | + | <br><br> |
+ | [[Tiedosto:Palvelun-tyontekijakohtainen-liitos2.jpg|none]] | ||
<br> | <br> | ||
Versio 17. toukokuuta 2018 kello 09.33
Palvelun lisääminen
- Ajas-ohjelmassa käytettävät palvelut (eli hinnaston tarjoamat palvelut) on lisättävä ennakkoon, sillä uusia palveluita ei voi tehdä ajanvarauksen luonnin yhteydessä.
- Sama palvelu voidaan asettaa käytettäväksi joko kaikille tai valituille työntekijöille. Palvelun kesto ja hinta on oletuksena kaikille käyttäjille sama.
Palvelun työntekijäkohtaiset asetukset
- Palvelua voidaan muokata työntekijäkohtaisesti. Samalla palvelulla voi olla eri kesto ja hinta riippuen työntekijästä.
- Palvelun voi asettaa näkyviin tai piilottaa näkyvistä nettiajanvarauksessa työntekijäkohtaisesti.
Palvelujen järjestys ja luokitus
- Palveluun voidaan liittää luokitus, mikä selkeyttää nettiajanvarauksen asiakasnäkymää varsinkin silloin, kun tarjolla on hyvin monta erilaista palvelua.
- Palvelut voi asettaa näkyviin itse valitun järjestyksen mukaisesti. Pienin järjestysnumero on listan alimpana ja suurin ylimpänä.