Ero sivun ”Palvelut” versioiden välillä
| Rivi 1: | Rivi 1: | ||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
=== Palvelun lisääminen === | === Palvelun lisääminen === | ||
| Rivi 19: | Rivi 13: | ||
<br> | <br> | ||
{{#ev:youtube|KGbROVlHnVU|800}} | {{#ev:youtube|KGbROVlHnVU|800}} | ||
| + | <br> | ||
| + | |||
| + | === Palvelujen järjestys ja luokitus === | ||
| + | * Palveluun voidaan liittää luokitus, mikä selkeyttää nettiajanvarauksen asiakasnäkymää varsinkin silloin, kun tarjolla on hyvin monta erilaista palvelua. | ||
| + | * Palvelut voi asettaa näkyviin itse valitun järjestyksen mukaisesti. Pienin järjestysnumero on listan alimpana ja suurin ylimpänä. | ||
| + | <br> | ||
| + | {{#ev:youtube|vx_hRoUzfMQ|800}} | ||
<br> | <br> | ||
Versio 22. marraskuuta 2017 kello 14.54
Palvelun lisääminen
- Ajas-ohjelmassa käytettävät palvelut (eli hinnaston tarjoamat palvelut) on lisättävä ennakkoon, sillä uusia palveluita ei voi tehdä ajanvarauksen luonnin yhteydessä.
- Sama palvelu voidaan asettaa käytettäväksi joko kaikille tai valituille työntekijöille. Palvelun kesto ja hinta on oletuksena kaikille käyttäjille sama.
Palvelun työntekijäkohtaiset asetukset
- Palvelua voidaan muokata työntekijäkohtaisesti. Samalla palvelulla voi olla eri kesto ja hinta riippuen työntekijästä.
- Palvelun voi asettaa näkyviin tai piilottaa näkyvistä nettiajanvarauksessa työntekijäkohtaisesti.
Palvelujen järjestys ja luokitus
- Palveluun voidaan liittää luokitus, mikä selkeyttää nettiajanvarauksen asiakasnäkymää varsinkin silloin, kun tarjolla on hyvin monta erilaista palvelua.
- Palvelut voi asettaa näkyviin itse valitun järjestyksen mukaisesti. Pienin järjestysnumero on listan alimpana ja suurin ylimpänä.
