Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Usein kysytyt kysymykset” versioiden välillä

(Kirjautuminen)
(Kirjautuminen)
Rivi 5: Rivi 5:
 
====Kirjautuminen====
 
====Kirjautuminen====
 
*[[Mistä löydän yrityksen tunnisteen? ]]
 
*[[Mistä löydän yrityksen tunnisteen? ]]
 +
 +
Ajas Touch - kirjautumisosoite on muotoa:
 +
<pre>https://hallinta.ajas.fi/#/login/OMA YRITYKSEN TUNNISTE</pre>
 +
 +
OMA YRITYKSEN TUNNISTE sisältää 20 numero- ja kirjainmerkkiä. <br>'
 +
'''Huom:''' Kun käytät tilausvahvisteuksessa olevaa kirjautumislinkkiä kaikissa yhteyksissä (tietokoneen selaimessa, tabletilla tai puhelimella), Yrityksen tunnistetta ei kysytä kirjautumisvaiheessa. <br> 
 +
<br>
 +
  
 
<br>
 
<br>

Versio 15. huhtikuuta 2019 kello 09.10

Käyttöönotto

  • Miten aloitan ohjelman käytön?


Kirjautuminen

Ajas Touch - kirjautumisosoite on muotoa:

https://hallinta.ajas.fi/#/login/OMA YRITYKSEN TUNNISTE

OMA YRITYKSEN TUNNISTE sisältää 20 numero- ja kirjainmerkkiä.
' Huom: Kun käytät tilausvahvisteuksessa olevaa kirjautumislinkkiä kaikissa yhteyksissä (tietokoneen selaimessa, tabletilla tai puhelimella), Yrityksen tunnistetta ei kysytä kirjautumisvaiheessa.



Nettivaraus

  • Miksi vapaat aikani eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?
  • Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?
  • Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?
  • Asiakas ei pysty perumaan varausta asiakasnäkymästä "Omat varaukset" -kohdasta. Mitä teen?


Varaukset


Vuorot