Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Kuitin lähettäminen sähköpostilla” versioiden välillä

(Kuitin lähettäminen sähköpostilla)
(Kuitin lähettäminen sähköpostilla)
Rivi 9: Rivi 9:
 
[[Tiedosto:Kuitti-sahkopostilla1.jpg|none]]
 
[[Tiedosto:Kuitti-sahkopostilla1.jpg|none]]
 
<br>
 
<br>
'''1)''' Jos käynti on maksettu '''pikamaksuna''', avaa maksu Käyntilomakkeella olevasta maksusuorituksen "Näytä" -napista.<br>
+
'''1)''' Jos käynti on maksettu '''pikamaksuna''', avaa maksu Käyntilomakkeella olevasta maksusuorituksen "Näytä" -napista.<br><br>
  
 
[[Tiedosto:Kuitti-sahkopostilla2.jpg|none]]
 
[[Tiedosto:Kuitti-sahkopostilla2.jpg|none]]
 
<br>
 
<br>
  
'''2)''' Kirjekuori-ikoni osoittaa sitä, että lasku on lähettämätön. <br>
+
'''2)''' Sähköpostia osoittava kirjekuori-ikoni ilmestyy näkyviin, jos:<br>
 +
*Käynnissä olevan asiakkaan sähköpostiosoite löytyy asiakaskortilta ja
 +
*Ajas-ohjelmasta löytyy toimivat sähköpostiasetukset.
 +
 
 +
Muussa tapauksessa kirjekuori-ikonia ei näy.<br>

Versio 17. toukokuuta 2019 kello 07.24

Kuitin lähettäminen sähköpostilla

Kuitin voi lähettää suoraan asiakkaan sähköpostiin. Jotta tämä onnistuisi:

  • Asiakkaan sähköpostiosoite on löydyttävä asiakaskortilta.
  • Oman sähköpostinpalveluntarjoajan sähköpostiasetukset on lisättävä järjestelmään. Katso myös ohje: Sähköpostiasetukset.



Kuitti-sahkopostilla1.jpg


1) Jos käynti on maksettu pikamaksuna, avaa maksu Käyntilomakkeella olevasta maksusuorituksen "Näytä" -napista.

Kuitti-sahkopostilla2.jpg


2) Sähköpostia osoittava kirjekuori-ikoni ilmestyy näkyviin, jos:

  • Käynnissä olevan asiakkaan sähköpostiosoite löytyy asiakaskortilta ja
  • Ajas-ohjelmasta löytyy toimivat sähköpostiasetukset.

Muussa tapauksessa kirjekuori-ikonia ei näy.