Ero sivun ”Muut” versioiden välillä
(→Tuotteen lisäys) |
(→Lahjakortin lisäys) |
||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
=== Lahjakortin lisäys === | === Lahjakortin lisäys === | ||
− | *Asiakkaiden lahjakortit lisätään järjestelmään Muut-välilehdeltä. | + | *Asiakkaiden lahjakortit lisätään järjestelmään "Muut" -> "Lahjakortit" -välilehdeltä. |
Versio 8. joulukuuta 2017 kello 09.15
Lahjakortin lisäys
- Asiakkaiden lahjakortit lisätään järjestelmään "Muut" -> "Lahjakortit" -välilehdeltä.
- Lahjakorttia luodessa tulee valita joko arvoon tai palvelukertoihin perustuva lahjakortti, lahjakortin vastaanottava asiakas ja kortin voimassaoloaika. Lahjakortille voidaan myös antaa tunniste hakutoiminnon parantamiseksi.
Tuotteen lisäys
- Ajas Asiakashallintaan voidaan lisätä tuotteita, joita voidaan käyttää käyntien yhteydessä laskutuksessa apuna, mikäli samalla halutaan myydä jokin tuote.
- Lisätäksesi järjestelmään tuotteen, valitse "Muut"-välilehti ja sen alta "Tuotteet". Keltainen "Lisää"-painike löytyy oikeasta yläkulmasta.
- Tuotteen tietoihin tarvitsee lisätä nimen lisäksi tuotekoodi, hinta euroina, arvonlisäveron prosentti, viivakoodi, selite sekä tuotteen tyyppi aineettoman, normaalin ja tuotteen, jonka varastomäärä saa mennä alle nollaan väliltä.