Ero sivun ”Asiakkaat” versioiden välillä
(→Asiakkaan lisäys) |
(→Asiakaskortti ja asiakkaan tiedot) |
||
Rivi 13: | Rivi 13: | ||
<br> | <br> | ||
− | === | + | ===Asiakaskortin lisätoiminnot=== |
<br> | <br> | ||
*Asiakaskortissa on myös erilaisia hallintaan ja seurantaan liittyviä toimintoja. Siihen voidaan tallentaa myös erilaisia lisätietoja ja sieltä voidaan seurata asiakkaan varaus- ja käyntihistoriaa. | *Asiakaskortissa on myös erilaisia hallintaan ja seurantaan liittyviä toimintoja. Siihen voidaan tallentaa myös erilaisia lisätietoja ja sieltä voidaan seurata asiakkaan varaus- ja käyntihistoriaa. |
Versio 15. marraskuuta 2017 kello 12.52
Asiakkaan lisäys
- Ajas Asiakashallintaan voidaan tallentaa asiakkaiden tietoja. Uusi asiakas voidaan lisätä valitsemalla Asiakkaat-näkymä päävalikosta ja näkymän avauduttua painamalla oikeasta yläkulmasta keltaista "Lisää asiakas" -painiketta.
Asiakaskortin lisätoiminnot
- Asiakaskortissa on myös erilaisia hallintaan ja seurantaan liittyviä toimintoja. Siihen voidaan tallentaa myös erilaisia lisätietoja ja sieltä voidaan seurata asiakkaan varaus- ja käyntihistoriaa.
- "Asiakkaan historia" -osiosta voidaan tarkistella asiakkaan varaus- ja käyntihistoriaa ja avata näiden tapahtumien tiedot tarkempaa tarkastelua varten.
- "Asiakkaan lisätiedot" -osiosta voidaan asettaa asiakkaalle erinäisiä lisätietoja, kuten ammatti, harrastukset, sairaudet tai vammat, lääkitys, syntymäaika tai, että saako asiakkaan tietoja luovuttaa kolmansille osapuolille.
Yritysasiakkaan lisäys
- Yritysasiakkaan lisääminen tapahtuu samasta painikkeesta kuin normaalinkin asiakkaan lisäys. Uusi asiakas -ruudun auetessa asiakastyyppi voidaan vaihtaa yritysasiakkaaksi.