Ero sivun ”Mistä näen asiakkaiden ja käyntien lukumäärän viime vuonna?” versioiden välillä
Rivi 8: | Rivi 8: | ||
[[Tiedosto:Listaukset-asiakkaat.jpg|600px]]<br><br> | [[Tiedosto:Listaukset-asiakkaat.jpg|600px]]<br><br> | ||
− | Asiakkaiden lukumäärä löytyy kohdasta Listaukset - Käyneet asiakkaat. Raportin viimeisellä rivillä on asiakkaiden kokonaismäärä. Valitse aikaväliksi koko vuosi. <br> | + | Asiakkaiden lukumäärä löytyy kohdasta Listaukset - Käyneet asiakkaat. Raportin viimeisellä rivillä on asiakkaiden kokonaismäärä. Valitse aikaväliksi koko vuosi. Jos samalla asiakkaalla on useampi käynti valitulla aikavälillä, hänen nimi esiintyy listassa vain kerran.<br> |
Raporttia voi suodattaa toimipiste- ja työntekijä -valinnalla.<br><br> | Raporttia voi suodattaa toimipiste- ja työntekijä -valinnalla.<br><br> | ||
Versio 15. maaliskuuta 2022 kello 13.27
Jos tarvitset viranomaisraportteja varten tiedon asiakkaiden ja käyntien lukumäärästä tietyllä aikavälillä, kappalemääriä löytyy Ajas Touchin Raportit - Taulukot -osiosta sekä Raportit - Listaukset -osiosta seuraavasti. Alla olevat esimerkkiraportit perustuvat käynteihin, eli raportit on saatavana kun:
- Tilauksesi on Ajas Asiakashallinta, Ajas Pro tai Ajas Premium.
- Varauksesta on tehty käynti tai käynnit on tehty itsenäisesti ilman varausta toiminnolla "Lisää käynti".
Yleisohje siitä, kuinka taulukkoja käytetään: Taulukot
Asiakkaiden lukumäärä - Listaukset - Käyneet asiakkaat
Asiakkaiden lukumäärä löytyy kohdasta Listaukset - Käyneet asiakkaat. Raportin viimeisellä rivillä on asiakkaiden kokonaismäärä. Valitse aikaväliksi koko vuosi. Jos samalla asiakkaalla on useampi käynti valitulla aikavälillä, hänen nimi esiintyy listassa vain kerran.
Raporttia voi suodattaa toimipiste- ja työntekijä -valinnalla.
Käyntien lukumäärä yhteensä - Käynnit-raportti
Jos tarvitset käynneistä vain yhden numeron, eli kaikki käynnit yhteensä, palvelusta riippumatta, tämä löytyy Käynnit-raportin viimeiseltä riviltä kohdasta "Yhteensä".
Käyntien lukumäärä yhteensä - Myynti-raportti
Jos tarvitset käynneistä vain yhden numeron, eli kaikki käynnit yhteensä, palvelusta riippumatta, voit nyt löytää tämän myös Myynti-raportin viimeiseltä riviltä kohdasta "Yhteensä".
Huom: Uusi toiminto 21.2.2022 julkaistavassa Ajas Touchin esijulkaisuversiossa. Beta-käyttäjille testattavana alkaen 1.2.2022.
1) Myynti-raportin sarake "Myynnin tyyppi/tapahtumatiedot"
2) Käynnit X kpl.
3) Kohtaan 2) lasketaan vain käynnit, ei maksujen siirtoa tms. Jos "Käynti" sarakkeessa lukee käynnin ID, niin se on laskettu tähän mukaan. Muut myynnit sisältää ne, joissa myynnin tyyppinä lukee "Kassa / Myynti" tai "Varaus".
Käyntien lukumäärä palvelukohtaisesti yhteensä - Myynti-raportti
Jos tarvitset käynneistä lukumäärän per tietty palvelu, tämän luvun saat vastaavalla tavalla kuin käyntien kokonaismäärän 2 lisäsuodatuksella.
Huom: Uusi toiminto 21.2.2022 julkaistavassa Ajas Touchin esijulkaisuversiossa. Beta-käyttäjille testattavana alkaen 1.2.2022.
1) Sisältösuodatus: Palveluiden provisio. Tämän jälkeen Palveluiden provisio: esimerkissä valittu palvelu: Fysioterapia 45 min.
2) Luo raportti normaalilla tavalla.
3) Käynnit X kpl.
4) Kohtaan 3) lasketaan vain käynnit, ei maksujen siirtoa tms. Jos "Käynti" sarakkeessa lukee käynnin ID, niin se on laskettu tähän mukaan. Muut myynnit sisältää ne, joissa myynnin tyyppinä lukee "Kassa / Myynti" tai "Varaus".