Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Käytämme nettivarauksessa yhteistä brändin mukaista toimipisteen nimeä, mutta haluamme laskuttaa käynnit omilla laskutustiedoillamme. Kuinka voin vaihtaa varauksesta tehtyyn käyntiin oman toimipisteen nimen?” versioiden välillä

Rivi 1: Rivi 1:
 
Toimipisteen voi asettaa käynnissä muokattavaksi asetuksella: Ylläpito - Asetukset - Yhteiset asetukset - Yleiset asetukset-laatikko - Salli toimipisteen vaihto varaukseen sidotussa käynnissä: "Kyllä".<br><br>
 
Toimipisteen voi asettaa käynnissä muokattavaksi asetuksella: Ylläpito - Asetukset - Yhteiset asetukset - Yleiset asetukset-laatikko - Salli toimipisteen vaihto varaukseen sidotussa käynnissä: "Kyllä".<br><br>
 +
 +
[[Tiedosto:Varaukseen-lukittu-kaynti.jpg|600px]]<br><br>
 +
 +
[[Tiedosto:Varaukseen-lukittu-kaynti2.jpg|600px]]<br><br>

Versio 16. maaliskuuta 2023 kello 09.37

Toimipisteen voi asettaa käynnissä muokattavaksi asetuksella: Ylläpito - Asetukset - Yhteiset asetukset - Yleiset asetukset-laatikko - Salli toimipisteen vaihto varaukseen sidotussa käynnissä: "Kyllä".

Varaukseen-lukittu-kaynti.jpg

Varaukseen-lukittu-kaynti2.jpg