Ero sivun ”Asetukset” versioiden välillä
(→Viestipohjien käyttöönotto) |
(→Asiakasnäkymän teeman valinta) |
||
Rivi 7: | Rivi 7: | ||
<br> | <br> | ||
+ | === Asiakasnäkymän teeman valinta === | ||
=== Viestipohjien käyttöönotto === | === Viestipohjien käyttöönotto === |
Versio 18. lokakuuta 2017 kello 10.17
Asiakasnäkymän teeman valinta
- Nettiajanvarauksen asiakasnäkymään on valittavissa erilaisia valmiita ulkoasuteemoja.
- Asiakasnäkymässä voidaan käyttää viikko- tai päivänäkymää.
- Asiakasnäkymää voidaan muokata käyttämällä omaa CSS-tyylitiedostoa tai tilaamalla räätälöinnin.
Asiakasnäkymän teeman valinta
Viestipohjien käyttöönotto
- Automaattisten vahvistus- ja muistutusviestien käyttöönotto tapahtuu Asetusten Viestipohjat-välilehdeltä.
- Vahvistus- ja muistutusviestit voidaan asettaa aktiivisiksi toimipistekohtaisesti sekä sähköpostin, että tekstiviestien kautta.
- Lisätietoja viesteissä käytettävistä mahdollisista kentistä saa avaamalla "Lyhennysten selitteet" -listan.