Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Usein kysytyt kysymykset” versioiden välillä

(Kirjautuminen)
(Kirjautuminen)
Rivi 9: Rivi 9:
  
 
*Salasana on oikein mutta se ei toimi?<br>
 
*Salasana on oikein mutta se ei toimi?<br>
Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin.<br>
+
Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin.<br><br>
 +
 
 +
Ajas Touch lataa selaimessa eikä kirjautumis- tai muu sivu avaudu<br><br>
 +
 
 +
1. Paina selaimessa Refresh/Päivitä/Lataa tämä sivu uudelleen -painiketta<br>
 +
2. Kokeile linkkiä: hallinta.ajas.fi sellaisenaan, jos olet käyttänyt "muista minut" -asetusta. Jos kyseinen asetus ei ole käytössä:<br>
 +
3. Kokeile kirjautumista alkuperäisestä kirjautumisosoittee linkistä, joka löytyy Ajas tilausvahvistuksesta.<br>
 +
4. Kokeile ohjelman avaamista eri laitteella, selaimella ja/tai eri verkkoyhteydellä. Tarkistaka myös onko www.ajas.fi/tekniset-tiedotteet -sivulla vikailmoituksia meneillään.<br>
 +
5. Jos mikään edellisistä ei auta, ota yhteys ja selvityspyyntö asiakaspalveluun.<br>
  
  

Versio 18. huhtikuuta 2019 kello 12.40

Käyttöönotto

  • Miten aloitan ohjelman käytön?


Kirjautuminen

  • Salasana on oikein mutta se ei toimi?

Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin.

Ajas Touch lataa selaimessa eikä kirjautumis- tai muu sivu avaudu

1. Paina selaimessa Refresh/Päivitä/Lataa tämä sivu uudelleen -painiketta
2. Kokeile linkkiä: hallinta.ajas.fi sellaisenaan, jos olet käyttänyt "muista minut" -asetusta. Jos kyseinen asetus ei ole käytössä:
3. Kokeile kirjautumista alkuperäisestä kirjautumisosoittee linkistä, joka löytyy Ajas tilausvahvistuksesta.
4. Kokeile ohjelman avaamista eri laitteella, selaimella ja/tai eri verkkoyhteydellä. Tarkistaka myös onko www.ajas.fi/tekniset-tiedotteet -sivulla vikailmoituksia meneillään.
5. Jos mikään edellisistä ei auta, ota yhteys ja selvityspyyntö asiakaspalveluun.



Nettivaraus



Varaukset


Vuorot