Ero sivun ”Usein kysytyt kysymykset” versioiden välillä
(→Kirjautuminen) |
(→Kirjautuminen) |
||
Rivi 8: | Rivi 8: | ||
*[[Unohdin_salasanan._Miten_saan_uuden%3F|Unohdin salasanan. Miten saan uuden?]]<br> | *[[Unohdin_salasanan._Miten_saan_uuden%3F|Unohdin salasanan. Miten saan uuden?]]<br> | ||
− | *Salasana on oikein mutta se ei toimi?<br> | + | *Salasana on oikein mutta se ei toimi? <br> |
Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin.<br><br> | Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin.<br><br> | ||
Versio 10. kesäkuuta 2019 kello 11.18
Sisällysluettelo
Käyttöönotto
- Miten aloitan ohjelman käytön?
Kirjautuminen
- Salasana on oikein mutta se ei toimi?
Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin.
Ajas Touch lataa selaimessa eikä kirjautumis- tai muu sivu avaudu
1. Paina selaimessa Refresh/Päivitä/Lataa tämä sivu uudelleen -painiketta
2. Kokeile linkkiä: hallinta.ajas.fi sellaisenaan, jos olet käyttänyt "muista minut" -asetusta. Jos kyseinen asetus ei ole käytössä:
3. Kokeile kirjautumista alkuperäisestä kirjautumisosoittee linkistä, joka löytyy Ajas tilausvahvistuksesta.
4. Kokeile ohjelman avaamista eri laitteella, selaimella ja/tai eri verkkoyhteydellä. Tarkistaka myös onko www.ajas.fi/tekniset-tiedotteet -sivulla vikailmoituksia meneillään.
5. Jos mikään edellisistä ei auta, ota yhteys ja selvityspyyntö asiakaspalveluun.
Nettivaraus
Varaukset