Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Miten asiakkaalle lähetetään varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja muistutusviesti tekstiviestillä?” versioiden välillä

(Ak: Uusi sivu: Haluaisin, että asiakkaalle lähetetään: *Varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja *Varauksen muistutusviesti tekstiviestillä.<br> '''Huom.''' Tekstiviestien lähettämis...)
 
(ei mitään eroa)

Nykyinen versio 7. elokuuta 2020 kello 13.03

Haluaisin, että asiakkaalle lähetetään:

  • Varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja
  • Varauksen muistutusviesti tekstiviestillä.

Huom. Tekstiviestien lähettämistä varten tilauksessasi on oltava tekstiviestipalvelu. Jos haluat tilata palvelun, voit tarkistaa pakettien hinnat täältä: Hinnasto.

Avaa Ajas Touch ja siirry kohtaan:

  • Ylläpito -> Asetukset -> Ajanvarauksen asetukset -> Valitse toimipiste -> Ilmoitukset ja muistutukset -laatikko.

Asiakkaalle lähtevät viestit.jpg

1) "Ilmoitus varauksista asiakkaille" -asetus vaikuttaa siihen, miten asiakkaalle lähetetään varauksen luonti- tai vahvistusilmoituksia. Jos haluat, että asiakas saa varausvahvistuksensa sähköpostilla, valitse kenttään "Sähköpostilla".

2) "Oletusmuistutus, tyyppi" -asetuksen avulla järjestelmä esitäyttää rastin varauslomakkeelle. Alla olevassa esimerkissä oletusmuistutukseksi on valittu "Tekstiviesti". Asiakas voi itse poistaa tai muuttaa valinnan. Oletusmuistutus -tyypin asetus on tuettu vain Nettivaraus 6 -asiakasnäkymässä.

Oletus-muistutus.jpg