Ero sivun ”Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?” versioiden välillä
Rivi 2: | Rivi 2: | ||
*Ajas Touchin Yhteiset asetukset -sivulla asetus: "Asiakasnäkymän markkinointiluvan valintaruudut" painetaan olemaan käytössä "Ota käyttöön" -painikkeella. | *Ajas Touchin Yhteiset asetukset -sivulla asetus: "Asiakasnäkymän markkinointiluvan valintaruudut" painetaan olemaan käytössä "Ota käyttöön" -painikkeella. | ||
*Kun käyttöönotto on tehty, järjestelmä luo automaattisesti molemmat vaihtoehdot Tekstiviestillä (1a - 1b) ja Sähköpostilla (2a - 2b). | *Kun käyttöönotto on tehty, järjestelmä luo automaattisesti molemmat vaihtoehdot Tekstiviestillä (1a - 1b) ja Sähköpostilla (2a - 2b). | ||
+ | *Tämä on järjestelmän ominaisuus ja sillä ei ole mitään yhteyttä Ajas-tilauksessa mahdollisesti olevan SMS-lisäpalvelun kanssa. | ||
+ | *Valintaruutuja näytetään asiakkaille, jos he ovat kirjoittaneet varauslomakkeelle sähköpostin ja/tai puhelinnumeron. | ||
[[Tiedosto:Nv6-markkinointilupa-valinnat.jpg|600px]]<br><br> | [[Tiedosto:Nv6-markkinointilupa-valinnat.jpg|600px]]<br><br> | ||
+ | |||
+ | Miten saan pois Tekstiviesti-vaihtoehdon?<br><br> | ||
+ | |||
+ | Markkinointiluvat ovat asiakkaan lisätietoja. Markkinointiluvan tila näkyy asiakaskortilla kohdassa Asiakkaan lisätiedot. Lisätietokentät on käyttäjän hallinnoitavissa seuraavasti: |
Versio 19. lokakuuta 2021 kello 08.17
Markkinointiluvan valintaruutujen käyttöönotto tapahtuu siten, että:
- Ajas Touchin Yhteiset asetukset -sivulla asetus: "Asiakasnäkymän markkinointiluvan valintaruudut" painetaan olemaan käytössä "Ota käyttöön" -painikkeella.
- Kun käyttöönotto on tehty, järjestelmä luo automaattisesti molemmat vaihtoehdot Tekstiviestillä (1a - 1b) ja Sähköpostilla (2a - 2b).
- Tämä on järjestelmän ominaisuus ja sillä ei ole mitään yhteyttä Ajas-tilauksessa mahdollisesti olevan SMS-lisäpalvelun kanssa.
- Valintaruutuja näytetään asiakkaille, jos he ovat kirjoittaneet varauslomakkeelle sähköpostin ja/tai puhelinnumeron.
Miten saan pois Tekstiviesti-vaihtoehdon?
Markkinointiluvat ovat asiakkaan lisätietoja. Markkinointiluvan tila näkyy asiakaskortilla kohdassa Asiakkaan lisätiedot. Lisätietokentät on käyttäjän hallinnoitavissa seuraavasti: