Loikkaa: valikkoon, hakuun

Asetukset

Versio hetkellä 19. lokakuuta 2017 kello 15.19 – tehnyt Paivittaja (keskustelu | muokkaukset) (Laskutusasetukset)

Asiakasnäkymän teeman valinta

  • Nettiajanvarauksen asiakasnäkymään on valittavissa erilaisia valmiita ulkoasuteemoja.
  • Asiakasnäkymässä voidaan käyttää viikko- tai päivänäkymää.
  • Asiakasnäkymää voidaan muokata käyttämällä omaa CSS-tyylitiedostoa tai tilaamalla räätälöinnin.



Ilmoitukset ja muistutukset

  • Automaattisten ilmoitusten ja muistutusten säätely sijaitsee Asetusten "Ajanvarauksen asetukset" -välilehden alla.
  • Tästä osiosta voidaan säädellä:
    • Asiakasvarausten ilmoitusten kohde ja tyyppi (toimipisteelle tai asiakaspalvelijalle sähköpostiin ja/tai tekstiviestillä.)
    • Sähköpostimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
    • Sähköpostimuistutusten lähettäjän nimi
    • Tekstiviestimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
    • Tekstiviestimuistutusten lähettäjän nimi
    • Tekstiviestimuistutusten lähettäjän valinta (toimipiste, asiakaspalvelija tai muu)
Asetukset ilmoitukset.png


Laskutusasetukset

  • Laskutusasetukset-välilehdeltä voit säätää toimipistekohtaisesti laskuun kirjattavan:
    • Osoitteen
    • Postinumeron
    • Postitoimipaikan
    • Sähköpostiosoitteen
    • Viivästyskoron
    • Y-tunnuksen
    • Yrityksen BIC:n eli pankin tunnisteen
    • Yrityksen laskulla näytettävän nimen
    • Yrityksen tilinumeron (IBAN)


Asetukset laskutusasetukset.png


Viestipohjien käyttöönotto

  • Automaattisten vahvistus- ja muistutusviestien käyttöönotto tapahtuu Asetusten Viestipohjat-välilehdeltä.
  • Vahvistus- ja muistutusviestit voidaan asettaa aktiivisiksi toimipistekohtaisesti sekä sähköpostin, että tekstiviestien kautta.
  • Lisätietoja viesteissä käytettävistä mahdollisista kentistä saa avaamalla "Lyhennysten selitteet" -listan.
Asetukset viestipohjat.png