Ongelmia kirjautumisessa
Versio hetkellä 12. joulukuuta 2019 kello 14.30 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset)
Ongelmia Ajas Touchiin kirjautumisessa?
Yleisimmät syyt kirjautumisongelmiin ovat väärät kirjautumistunnukset, väärä kirjautumisosoite tai selaimen välimuistiin tallentuneet väärät tunnukset.
1) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.
Ajas Touchiin kirjaudutaan useimmiten omalla sähköpostisositteella.
- Tarkista, että käytät samaa sähköpostiosoitetta, mikä järjestelmään on oman profiilisi kohdalle tallennettu.
- Jos et ole varma asiasta, kysy sähköpostiosoitetta ja/tai käyttäjätunnusta oman oman yrityksen järjestelmän pääkäyttäjältä.
Jos salasana on väärin:
- Vaihda salasana käyttämällä Unohtuiko salasana -toimintoja.
2) Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta
- Hae alkuperäinen kirjautumisosoite sähköpostista, minkä nimi on Ajas Tilausvahvistus.
- Se sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen, mikä kirjautumisen yhteydessä vaaditaan. Katso ohje: Kirjautumistiedot.
3) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.
- Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
- Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.
Jollei mikään näistä auta, lähetä kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.
Avainsanat: salasana, väärä salasana, salasana ei toimi