Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?
Versio hetkellä 19. lokakuuta 2021 kello 08.23 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset)
Markkinointiluvan valintaruutujen käyttöönotto tapahtuu siten, että:
- Ajas Touchin Yhteiset asetukset -sivulla asetus: "Asiakasnäkymän markkinointiluvan valintaruudut" painetaan olemaan käytössä "Ota käyttöön" -painikkeella.
- Kun käyttöönotto on tehty, järjestelmä luo automaattisesti molemmat vaihtoehdot Tekstiviestillä (1a - 1b) ja Sähköpostilla (2a - 2b).
- Tämä on järjestelmän ominaisuus ja sillä ei ole mitään yhteyttä Ajas-tilauksessa mahdollisesti olevan SMS-lisäpalvelun kanssa.
- Valintaruutuja näytetään asiakkaille, jos he ovat kirjoittaneet varauslomakkeelle sähköpostin ja/tai puhelinnumeron.
Miten saan pois Tekstiviesti-vaihtoehdon?
Markkinointiluvat ovat asiakkaan lisätietoja. Markkinointiluvan tila näkyy asiakaskortilla kohdassa Asiakkaan lisätiedot. Lisätietokentät ovat pääkäyttäjän hallinnoitavissa Muokkaa lisätietoja -kohdassa, Asiakkaat -listan Toiminnot -painikkeen alla.
Avaa "Muokkaa lisätietokenttiä".
Poista lisätieto:
Otsikko: Tekstiviestillä, Lisätietotyyppi: Markkinointiluvan tyyppi. Tallenna.