Loikkaa: valikkoon, hakuun

Palvelut

Versio hetkellä 17. toukokuuta 2018 kello 09.49 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset) (Palvelun työntekijäkohtaiset asetukset)

Palvelun lisääminen

  • Ajas-ohjelmassa käytettävät palvelut (eli hinnaston tarjoamat palvelut) on lisättävä ennakkoon, sillä uusia palveluita ei voi tehdä ajanvarauksen luonnin yhteydessä.
  • Sama palvelu voidaan asettaa käytettäväksi joko kaikille tai valituille työntekijöille. Palvelun kesto ja hinta on oletuksena kaikille käyttäjille sama.



Palvelun työntekijäkohtaiset asetukset

  • Palvelua voidaan muokata työntekijäkohtaisesti. Samalla palvelulla voi olla eri kesto ja hinta riippuen työntekijästä.
  • Palvelun voi asettaa näkyviin tai piilottaa näkyvistä nettiajanvarauksessa työntekijäkohtaisesti.


Palvelun piilottaminen nettivarauksesta

Palvelun-tyontekijakohtainen-liitos.jpg


1) Palvelut -listasta on avattu palvelu Hieronta 60 min. Palvelu-lomakkeella on määritelty sen kesto ja hinta ja klikattu "Liitä palvelu työntekijöille". Katso myös Palvelun lisääminen.
2) Palvelun kesto ja hinta, kuten ne on Palvelu-lomakkeella määritelty, näkyy tässä.
3) Palvelu on liitetty toimipisteiden Kirkkonummi, Espoo, Turku ja Tampere kaikille työntekijöille.
4) Toimipisteessä Helsinki palvelu on liitetty vain työntekijä Matti Meikäläiselle.
5) Matti Meikäläisen palvelun hinta ja kesto ovat samat kuin perushinta Palvelu-lomakkeella. Hänen kohdalla on tehty työntekijäkohtainen asetus: "Poista nettivarauksesta" -> "Kyllä". Vaikka muilla työntekijöillä palvelu näkyisi netissä varattavana, Matin kohdalla näein ei ole.



Palvelun-tyontekijakohtainen-liitos2.jpg


Palvelujen järjestys ja luokitus

  • Palveluun voidaan liittää luokitus, mikä selkeyttää nettiajanvarauksen asiakasnäkymää varsinkin silloin, kun tarjolla on hyvin monta erilaista palvelua.
  • Palvelut voi asettaa näkyviin itse valitun järjestyksen mukaisesti. Pienin järjestysnumero on listan alimpana ja suurin ylimpänä.